1 paź 2011

Goodbye holidays!

Witajcie!
Ostatnio nie pojawiałam się na blogu, ponieważ  wyskoczył mi wyjazd do Warszawy i nad morze (nareszcie!). Musiałam się szybko spakować i  ruszyć w drogę, dlatego właśnie nie było okazji o tym wspomnieć. Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu,  pogody,  towarzystwa oraz jakże  pięknego apartamentu.  Niestety, zdjęcia z Warszawy zgubiły się w drodze powrotnej - ten fakt boli najbardziej. Całe szczęście są jeszcze zdjęcia znad morza. Tymczasem  nastawiam się na kolejny rok studiowania i lecę czyścić rzeczy z piasku. Potem postaram się nadrobić zaległości na blogu i Wam poodpisywać.
Piękna złota jesień za oknem, macie jakieś plany na dziś? Ja chyba wyrwę się na spacer :)


zdjęcia znad morza:







66 komentarzy :

  1. Boskie jest te 3 zdjęcie ;)
    Dodaje się do obserwatorów;p
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia przywiozłaś z nad morza:) czekam na foty nowych nabytków i stylizacji:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tęsknie za wakacjami :(
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są piękne :) urocze te tenisówki w kwiatki! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To ostatnie zdjęcie mnie inspiruje

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjecia i blog : )
    zapraszam do mnie:
    www.magda--blog.blogspot.com
    obserwujemy ?
    ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedziny i naturalnie będę obserwować z ciekawością! Ja zapraszam wiec do zaglądania na mój blog ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ajjjj, świetne widoooczki :) pozdrawiam, obserwuję i zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze jeszcze popatrzeć u kogoś na zdjęcia z wakacji..

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite zdjęcia! aż chce się wrócić nad morze i znów całe dnie przesiadywać na plaży <3 niestety, nastała jesień i zamiast kostiumu kąpielowego codziennie rano wyjmuję kurtkę i szalik :)

    + bardzo mi się podoba twój styl, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję ;) zachęcam więc również :)

    Widzę że tak jak ja kolejny rok studiów ...a tak było pięknie, kiedy były wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a co do SH - bywam przynajmniej raz na 2 tygodnie i nigdy nie ma tak bym nie wyszła z jakąś perełką ;) w Sh kryją się czasem takie marki i ciuchy o które kobiety walczą w sieciówkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, klimat wakacji, jak ja bym chciała by to powróciło! Ostatnie zdjęcie - magiczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Butyyyyyyyyyyy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. również nastawiam się emocjonalnie na 2 rok studiów, ale zdecydowanie za szybko minęły wakacje. nie wiem kiedy znowu się przyzwyczaję do siedzenia na wykładach :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  16. jaaa.. aż mi się smutno zrobiło, bo ja w te wakacje nad morze nie zawitałam, niestety! :(

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia!
    oddałabym wiele za krótki pobyt nad morzem...

    OdpowiedzUsuń
  18. dokładnie, goodbye holiday ;(
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne zdjecie!!Zawsze wolalam morze niz gory:) Pozdrawiam! www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wakaaaacje! <3

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, aż zatęskniłam za wyjazdem nad morze... Kocham wyjazdy, podróże, wolny czas no i wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, dzięki za wizytę i komentarz, obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie zdjęcie najlepsze!:) Ogólnie bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  24. oj cudowne morze i ładne zdjęcie to z trawą

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne zdjęcia! piękne masz włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Impressive pics,so special feelings for the subtle vibe,you look so alluring,hardly could tell in simple words,just fabulous,you are so beautiful,my heart is impressively touched.
    romwe streetfashion blog,pay a visit?kisses

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcia jest przepiękne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. tak więc obserweuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ` te drugie zdjęcie jest prześliczne . :)
    kocham wyjazdy do WARSZAWY.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia :))

    obserwuję liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu i zapraszam do obserwowania :) Ja już obserwuję :)
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja też skończyłam już neistety wakacje :( ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne te zdjęcia takie artystyczne! <33
    Ja się dodaję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. niestety ja z wakacjami wciąż nie mogę się pożegnać ... były takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  36. you look stunning!! wonderful photos <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! ja kocham nasze polskie morze:) spędzałam tam wakacje z rodzicami co roku przez 8 lat, teraz już jeżdżę z chłopakiem:) ma swój urok!
    zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią, może znajdziesz coś dla siebie?;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki za komentarz. Ja również zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. dzięki za komentarz, również dodaję cię na liste odwiedzanych przeze mnie blogów :)
    co do postu.. to daaawno nie byłam nad morzem ;C
    czasu jest stanowczo za mało, by wszystko pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdj ;)
    Obserwuję i również zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję bardzo! Piękne zdjęcia, jesteś strasznie ładna. Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne fotki ;)
    __________________________________________________

    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne zdjęcia!:)


    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. tegoroczne wakacje były cudowne ^^ no cóż, wszystko, co dobre szybko się kończy ;] ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne zdjęcia ;) zwłaszcza ostatnie bardzo ciekawe :P obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdjęcia są cudowne, jakby lato dopiero się zaczynało... Mimo, że nie outfitowo, to kwiaciaste trampki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. oj tam lato jesien kazda pora roku jest cudna bo przynosi cos innego cos nowego:0
    zapraszam do obserwacji:)ja juz to zbroiłam:)
    zdjęcia morza cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajny blog. fajne masz zdjecia :)

    la-fille-porcelaine.blogspot.com

    la-fille-porcelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.