17 wrz 2012

Croatia

Cześć!
Drugą częścią mojej podróży była Chorwacja. Węgierski klimat nie za bardzo nam sprzyjał, a że byliśmy całkowicie mobilni, to postanowiliśmy coś z tym zrobić...:))
Chorwacja aktualnie  jest dość oklepanym, miejscem, na wakacyjny odpoczynek. Popularna zwłaszcza wśród nas Polaków. My do Chorwacji wybraliśmy się  końcówką sezonu i pogoda była nawet, nawet. Pominę dzień opadów z którego Chorwaci  niezmiernie się cieszyli, a czego my zupełnie nie podzielaliśmy. Jednak, nie marnowałam czasu,  chciałam wykorzystać te piękne chwile maksymalnie i wycisnąć z Chorwacji tyle ile się da, dlatego  nawet w tym czasie (naprawdę wieeelkie zaskoczenie! Pojechać tam i trafić na „niepogodę” wiecie co!!;p) zwiedzałam i podziwiałam uroki  tego pięknego miejsca.
 Croatie pokochałam od razu, zdecydowanie! 

Podzielcie się swoimi wakacyjnymi przygodami?
może macie jakieś śmieszne historie i anegdotki ? :)




koloseum w Puli



Generalnie, pogoda w tym momencie za oknem bardzo nijaka,  a patrząc na te zdjęcia, wspominając wakacyjny wyjazd od razu robi się milej i cieplej.  








Mam dla Was również piosenkę, którą słucham na
okrągło:





 Występowali też z tą samą piosenką w "Must Be The Music", oglądał ktoś ?;>

Big City Life
Me try fi get by
Pressure nah ease up no matter
how hard me try
Big City Life
Here my heart have no base
And right now Babylon de pon me case