27 wrz 2012

'Jesteś Bogiem'

"Jesteś Bogiem" to tytuł filmu, którego premiera odbyła się niedawno i który przyciągnął do kin tabuny ludzi. Zebrał wiele nagród w Gdyni, a co najważniejsze poruszył serca. Nie będę opisywała o czym jest film, bo wszystkie informacje możecie znaleźć sobie w internecie. Wspomnę jedynie o tym, że jestem pod ogromnym wrażeniem.



Szczerze mówiąc nie wierzyłam w ten film, nie wierzyłam w aktorów...  ponieważ historia Paktofoniki jest mi dobrze znana, wątpiłam w to, że dam się przekonać do "nowych" postaci.  
Film obejrzałam wczoraj, ale do tej pory mam go w głowie. Podczas seansu cały czas miałam ciarki, wyobrażacie to sobie?! ;)

Kto nie był, niech się nie przyznaje i szybko maszeruje do kina!
A  wszystkich, którzy obejrzeli zapraszam do wspólnej dyskusji  i dzielenia się wrażeniami :)