5 wrz 2012

WAKACJE!

Witajcie,
zaledwie wczoraj wróciłam z długo oczekiwanych wakacji, a już mi ich brakuje! Nie tyle co  smażenia się na słońcu, choć i to jest bardzo przyjemne, ale tej całej otoczki, która towarzyszy tego typu wyjazdom.  Generalnie, nie sądziłam, że wszystko  wyjdzie tak fajnie, jestem więc miło zaskoczona. :)  Wyjazd był BARDZO  spontaniczny, do ostatniej chwili, tak naprawdę nie wiedziałam gdzie się wybieram.  Dopiero w Pradze (ok. 200 coś km od domu :D) ustaliliśmy  gdzie się kierujemy.  Początkowo trochę mnie to martwiło, ponieważ należę do osób, które wolą być przygotowane, lubię sobie zaplanować co mam zapakować, zabrać i  wiedzieć co może być mi potrzebne.   Też tak macie?

Zdjęć jeszcze nie ogarnęłam, dlatego wstawię teraz tylko jedno, które podoba mi się jakoś bardziej.:)
W następnym poście zdradzę 'kulisy' mojej 2-etapowej podróży.




Kto wie gdzie robione było te zdjęcie? ;>


miłego dnia!

8 komentarzy :

  1. takie spontaniczne zawsze wychodzą nejlepiej i najdłużej wraca się do nich wspomnieniami ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie niewiele wysmazylam w tym roku :( wakacje niestety za szybko leca! Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje, wakacje i po wakacjach... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Spontaniczne wypady najlepsze ;d Śliczne zdjęcie :)
    Zapraszam do mnie na nową recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobnie jak ty, wolę mieć wszystko zaplanowane, chociaż wyjazdy 'na spontanie' mają swój urok:) zdjęcie piękne, baardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak..szkoda tych wakacji ale już wkrótce będą święta!i znów wolne!:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.