29 sty 2013

ask and answer the questions

Dobry wieczór!
Dziś bardzo spontaniczny post. Jako że zostałam nominowana do "
Liebster Award" odpowiem szybko na kilka pytań. Zazwyczaj nie brałam udziału w tego typu 'blogerskich' grach, ale stwierdziłam, że nie będę ich wiecznie unikać i w końcu  wezmę udział. Chociaż może nie do końca, bo nie zamierzam nikogo nominować. Co do pytań, to raczej nie są to jakieś filozoficzne pytania o sens życia, a proste pytania typu " frytki z keczupem czy majonezem?". Zresztą przekonacie się sami, jeśli ktoś z Was ma jakieś dodatkowe pytania, to zachęcam do umieszczania ich w komentarzach. :)


Pytania, które dostałam:

1. Lubisz One Direction ?
Nie będę udawała, że wiem co to jest... ( dziwne?:))
2. Lato vs Zima ?
Mimo wszystko lato, ale zaczynam też doceniać  uroki zimy.
3. Lubisz oglądać "Wydarzenia" na polsacie ?
Nie jestem w najlepszych stosunkach z TV.  Wydarzenia oglądam sporadycznie, ale baaaaaardzo, bardzo rzadko...
4. Masz aska ?
Nie.
5. Dlaczego założyłaś/eś bloga ?
Hm, chyba zawsze czułam potrzebę, choćby minimalnego uzewnętrzniania swoich myśli. Teraz blog przydaje mi się głównie, do publikowania zdjęć :)
6. Pies vs kot ?
Pies
7. Kiedy masz imieniny ?
Nie mam pojęcia- nie obchodzę ;)
8. Fejs vs Nk ?
Fejs
9. Zainteresowania ?
trochę tego jest ... największą pasją jest fotografia.
10. Ulubiony aktor/ aktorka ?
m.in: Keira Knightley
11. Co Ci sie podoba w blogowaniu ?
dodawanie nieograniczonej liczby zdjęć:)
zdjęciowy mix:
                                                                            fot. Mateusz Sz.



                        fot. Samowyzwalacz             



fot.B
To tyle na dziś, a na dobranoc  polecam:


Zapraszam na mojego facebooka, miłego!:*