3 sty 2013

Sesja dziecięca



Witajcie !
Jak już zauważyliście (albo i  nie)  bardzo długo się tu nie pojawiałam. Jestem człowiekiem, który chciałby robić milion rzeczy na raz, niestety, zazwyczaj nie udaje mi się tego wszystkiego zrealizować, bo albo braknie czasu, albo zapału na wykonanie połowy z narzuconych sobie czynności. Nie będę się też wobec tego specjalnie tłumaczyć, jeśli ktoś lubi tu zaglądać -to bardzo mi miło- jeśli kogoś przeraża forma pisania "raznajakiśczas"-rozumiem, jesteście rozgrzeszeni.;-) Niemniej, postaram się wziąć za siebie trochę bardziej niż zwykle(sama sobie nie wierzę...) i spróbuję zamieszczać tu nieco więcej wpisów i fotek;-)
 

A na dzisiaj mam zdjęcia córeczki koleżanki, małej Nelci:)


Moja pierwsza dziecięca sesja, mam nadzieję, że spisałam się dobrze :) Co Wy o tym sądzicie ?


Pora  wziąć się za naukę na cudowne badania empiryczne..... cudowny wieczór, nieprawdaż ?;)


Dobranoc !!

 Więcej nowość na Facebooku, zapraszam:)