19 mar 2013

Przegląd prasy

Witajcie!
Zacznę od tego, że już nigdy więcej  nie napiszę nic o wiośnie! Nic a nic! Pamiętacie jak wspominałam w kilku postach o tym, że czuję wiosnę, która zbliża się do nas wielkimi krokami ? No właśnie, za każdym razem, po pojawieniu się takiego posta, pogoda ulegała diametralnej zmianie.  Piękny i słoneczny dzień przeobrażał się w śniegowe nawałnice. Teraz dzieje się dokładnie to samo! Śnieg  zasypał mi dachowe okna i tym samym odciął mnie od  tego "wiosennego słońca".....

Ok, koniec narzekania, nie pozwolę pogodzie zdominować mojego życia jeszcze bardziej (Łyknę sobie kolejną kawę i jakoś to będzie;p ). 



Postanowiłam przygotować dla Was posta o tym co aktualnie czytam i  jakie gazety najbardziej mnie interesują. Chodzi mi wyłącznie o prasę. 
Jak byłam dużo młodsza,  uciekałam od książek gdzie pieprz rośnie. Na całe szczęście wyrosłam z tego dość szybko i teraz po prostu kocham czytać. Otwieram książkę i od razu wskakuję w inną rzeczywistość, wcielam się w różne role i przybieram  rozmaite maski. Odpoczywam od swojej rzeczywistości. Ostatnio dowiedziałam się, że czytanie jest..... modne i trendy ! Czy dzięki temu biblioteka stanie się kultowym miejscem spotkań?  Zauważyłam, że Empik takowym miejscem własnie się staje. Zastanawia mnie tylko, czy to przez te piękne książki, czy  organizowane tam eventy oraz wszechobecne kolorowe gadżety ...





Jakie gazety czytam ? Jako, że lubię sobie poczytać, kupuję gazety w których jednak przeważa ilość tekstu nad zdjęciami.  Wyjątek tutaj stanowi COSMO. Tę  gazetę kupuję niezwykle rzadko, jak dla mnie ma za dużo reklam, obrazków i seks-porad, które nie są mi potrzebne. Owszem nadaje się do autobusu i do odmóżdżenia się. Ten numer nabyłam tylko ze względu na wywiad z moją ulubioną artystką- Mariką. Najczęściej kupuję  WO, które są  ładnie wydane, opatrzone ładnymi fotografami i naprawdę dobrymi felietonami. Teksty są ambitne i różnotematyczne. Następnie TAL, to też bardzo lubiany przeze mnie magazyn. Porusza kwestie związane ze sztuką, kulturze i dużo pisze o artystach przez duże A.  Polecam też SLOW,  ja jeszcze nie mam aktualnego numeru, ale pewnie niebawem zakupię. SLOW proponuję każdemu, kto ceni swój czas. Ostatnia pozycja na mojej liście, to Forum, które jak na razie tylko przejrzałam. Zdecydowanie nie porusza moich zainteresowań, ale odnosi się do moich praktyk, dlatego też spróbuję przez to przebrnąć...:)






Zdjęcia, które przypominają mi o tym, że wiosna jednak istnieje, tylko chwilowo gdzieś się zgubiła i teraz wszyscy  jej szukamy....chlip, chlip


Pozdrawiam Was serdecznie i obiecuję nadrobić zaległości w komentowaniu jak najszybciej! :)

Pochwalcie się co Wy czytacie, później podsumuję 'głosy' i ogłoszę, czego czyta się najwięcej.
Zapraszam do lajkowania Facebooka. Buziaki!

Malinowa Panna

Ps.  Można dodawać do obserwowanych, napiszcie tylko o tym w komentarzach. :)

97 komentarzy :

  1. jakie cudowne są te zdjęcia<3 też kocham czytać !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje "czucie wiosny" tez spadlo do zera :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Śliczne kwiatuszki :)
    Wiosna niedługo nadejdzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam tulipany ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Także uwielbiam czytać, choć nie zawsze mam na to czas.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytać też uwielbiam, a co do gazet, to wysokie obcasy są jak najbardziej ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głównie książki:D A mężowi podbieram "CD-Action" (o grach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z tymi gazetami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się nie tylko Ty napisałaś na Blogu o powiewie wiosny, a potem zderzyłaś się z rzeczywistością. Chyba wykrakałyśmy, i radość była przedwczesna. :(
    A czytać kocham wręcz, choć ostatnio mało mam na to czasu. Z gazet to raczej mało, wolę książki. Z nudów czasem kupię Flesza i w sumie to na tym się kończy. ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. cosmopolitan, i... joya czytam.. mango ? jest taka coś mi się kojarzy

    to fakt, też czułam wiosnę a dziś znów się załamałam ;)

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  11. och niech już będzie ta wiosna..:( odkąd mam w domu dziecko częściej czytam bajki niż gazety :) pozdr i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co jest 5 :D a cosmo wiadomo, że na odmóżdżenie, trzeba czasem :) muah :* Zawsze Ci podkradam gazeciory hehe.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo rzadko kupuje takie pisma, czasem jak mi sie nudzi to czytam porady Cosmo w internecie :D haha
    dziekuje, rowniez bede regularnie zagladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie jak zawsze genialne zdjęcia, powiało wiosną... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też więcej nie napiszę o wiośnie ! Zapomniała o nas i tyle! Niech spada! Przyjdzie lato a wiosna niech się wypcha :((
    Z gazet lubię Trendy, ale w zasadzie to ulubione blogi są dla mnie jak gazety - ograniczam kupowanie tych papierowych :) Żadna nie wydaje się idealna. A już na pewno rozczarowałam się drugim numerem harpers bazaar - jadąc autobusem trzymałam gazetę a teraz w miejscu trzymania palca tusz jest rozmazany. Światowy poziom? Literówki? Błędy w reklamach ? Jestem absolutnie zawiedziona.

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz właśnie dlatego byłam taka zszokowana, że ten facet odebrał ten telefon, oddał mi go i jeszcze nie liczył na zapłatę! chociaż i tak umówiłam się z nim następnego dnia i kupiłam mu drobny wyskokowy podarunek :P Szkoda jednak, że Ty nie trafiłaś na takiego.. Świat dzisiaj schodzi na psy i praktycznie mało komu można ufać dzisiaj. Co do Twojego posta to zaciekawiłaś mnie tymi Wysokimi Obcasami, na pewno po nie sięgnę niedługo. Co ja lubię czytać? Hmm kupiłam ostatnio Cosmopolitan ale nawet nie dokończyłam go, razi mnie jakoś i wydaje mi się, że on jest kierowany raczej do ludzi nie mających nic w głowach, no poza wyjątkami :) Ogólnie mówiąc bardzo mało czytam gazet ale jak już się zdarzy to National Geographic, Świat wiedzy itp :)
    Dodaję do obserwowanych :) i oczywiście zapraszam do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż Tobie się poszczęściło! :)

      Usuń
  17. A ja lubię "Świat Kobiety" - dużo ciekawy porad, przepisów i naturalna pielęgnacja. A do każdego wydania ksiązeczka z przepisami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gazety to naprawdę świetna sprawa, ostantnio ciągle się o tym przekonuje. Polecam KMag, zawsze zaskoczy jakimś ciekawym tematem:) niestety wadę stanowi cena.. dlatego ja najchętniej zaczytuje się w magazynach przedawnionych i kupionych w takich stałych punktach -(zwlaszcza magazynow od 10zl w górę) to duża oszczędność!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, że tak sądzisz;* ale tak naprawdę to tylko pozory, tak całkiem serio to jestem bardzo niemiła i arogancka;p Ja głównie czytam książki jakoś nie mam czasu ostatnio na gazety, ale w sumie zachęciłaś mnie do zakupu jakiejś, bo teraz będę miała chwilę wolnego ;p ach no i dodaję do obserwowanych, bo mamy taki sam kubek;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę tutaj zaglądała, tylko nie będę pisała postów. Nie da się tak w 100% oderwać od internetu. Przez i dzięki wspaniałym ludziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się to nadrobić po 8 ;) I tak tu będę zaglądać, czytać i komentować ulubione blogi, odpisywać na komentarze mimo wszystko. Blogspot uzależnia ;)

      Usuń
  21. ostatnie zdjęcie baardzo fajne !:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie pozostaje nam nic innego jak na ta wiosne czekać z utesknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam czytać - szczerze mówiąc nie wazne co to jest i w jakim języku... Wszystkie szmatławce już przeczytane, zabieram się za jakieś nowości z księgarni. Polecasz coś szczególnego z literatury światowej, bo do Polskiej mój dostęp nikły ? :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Powoli tracę nadzieję, że wiosna przyjdzie szybko. Co prawda dziś jest ciepło ale czytałam że jutro znowu mróz...
    Kiedy byłam młodsza czytałam Bravo itp. Teraz przerzuciłam się na gazety o modzie i gwiazdach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja ostatnio czytam zmierzch :O

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia, nie mogę doczekac sie wiosny <3, dopiero w tym roku odczulam ze mi jej tak brakuje . zapowiada się Wielkanoc ze śniegiem, niestety..
    Zapraszam na bloga, na temat fotografii, zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chyba wolę czytać książki od gazet xD

    OdpowiedzUsuń
  28. na pewno pokażę na nodze ;)
    ach jak ja kocham prasówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakoś wątpię, że posty wpłynęły negatywnie na pogodę - wiosna w końcu przyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to w takim razie teraz masowo piszemy o tym jaka to zima jest piękna, a ta cudowna chlapa za oknem wprost urzeka! Hahahah, i wiosna nasza :D
    Śliczne to pierwsze zdjęcie. Urocze :)
    Osobiście nie mam prasy, którą czytałabym regularnie. Przeglądam raz na jakiś czas gazety o modzie, itp. Niezmiernie lubię gazety o wystroju wnętrz, jakoś tak przyjemnie mi się po nie sięga :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też przechwalałam wiosnę , niepotrzebnie bo u mnie jest śniegu po kostki ;c

    OdpowiedzUsuń
  32. "Otwieram książkę i od razu wskakuję w inną rzeczywistość, wcielam się w różne role i przybieram rozmaite maski. Odpoczywam od swojej rzeczywistości." - u mnie to samo! uwielbiam czytać, od małego :) a prasa, oj rzadko baaardzo rzadko.. jaka milutka mordka na ost zdjęciu :)) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. W tym roku wiosna każe na siebie czekać wyjątkowo długo... Tyle śniegu w marcu? To jakieś nieporozumienie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo dzięki za info o gazetkach zacznę kupować niektóre dotychczas nigdy ich nie miałam w ręcach! super tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też najpierw zachwycałam się wiosną, obmyślałam zakupy letnich rzeczy, a następnego dnia, co widzę po przebudzeniu? Śnieg -.-

    OdpowiedzUsuń
  36. super fotki! ;D
    www.okomody.blogspot.com <--- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny blog :)




    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wysokie Obcasy to moja ulubiona gazeta :)
    Zdarza mi się wprawdzie czasem kupić też inne gazety, ale to jedynie w celu "odmóżdżenia" :D
    a wiosny usilnie oczekuję, ale coś uparta nie chce przyjść :(
    całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Your blog is really adorable. Like your style. :) Great pics. I am your new follower now...hope you follow back.. (?)

    Have a nice day! ;)

    Your Elizabeth,
    http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  40. Thank you very much for your visit :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też zawsze jak widzę coś słodkiego robię się głodna ;d

    uwielbiam tulipany, przepiękne!
    co do gazet, b. rzadko czytam ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. ja chyba jednak wolę książki!
    dzięki za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. haha masz racje kubek zobowiązuje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię tak się zaczytać w fajnej gazetce. Wysokie obcasy to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. hello darling, you have an amazing blog here! Now I follow you on GFC, hope u;ll do the same
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja jestem zła i na wiosnę i na zimę :P. U mnie też już raz pożegnałam zimę bo czułam wiosnę a za 2 dni zima wróciła :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  47. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz czytałam jakąś gazetę, zwyczajnie nie mam na to czasu. A ksiażki to już w ogóle.. Kocham wakacje właśnie za to, że mogę całymi dniami leżeć na słoneczku i przenosić się w ten magiczny świat..

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziś zaopatrzyłam się w jakieś czytadełko - Sylvia Day ''Dotyk Crossa" jutro zaczynam, tu jest teraz uznawana jako bestseller. Do Greya sie nie moge zabrac poki co, może po tej znajdę chwilkę :)
    Dzięki za ciepłe słowa i ściskam bardzo mocno!:):*

    OdpowiedzUsuń
  49. może wzajemna obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam dolnoślązaczkę :) ja podobnie jak Ty mam dość już tej zimowej aury, aczkolwiek wczoraj mimo śniegu słoneczko dawało pozytywną myśl :) ale dziś już widzę, że wiosny jeszcze nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja chcę już tą wiosnę!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi! You have lovely and interesting blog! I want to offer you to follow each other, if you want, let me know! Greetings from Moscow! Nice day! Kisses!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  53. z miłą chęcią obserwuję:) nie dlatego, że obserwacja za obserwację tylko dlatego, że podoba mi się tu u Ciebie;)

    dziękuje za taki przemiły komplement:)

    OdpowiedzUsuń
  54. szkoda tylko, że nie masz fan page bezpośrednio do swojego bloga. ale jeśli będziesz miała koniecznie daj znać;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie, że minęła Ci niechęć do czytania książek :) Ja to uwielbiam, chociaż teraz mam czas niestety tylko na pozycje naukowe.... Piękne tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Akurat na zdjęciach z sesji to nie jestem ja :)
    VNM uwielbiam i chciałabym żeby też u mnie był koncert :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. ja również czekam na słoneczną wiosenną pogodę:) a tymczasem jest co jest. nie pozostaje nic innego jak wyjazd do ciepłego:) pozdrawiam!
    p.s. jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja dawno nie czytałam gazet, jakoś brak czasu..ale kiedyś przeglądałam joy'a lub glamour.
    No a jeśli chodzi o pogodę to...brak mi słów!:(
    Zapowiadało się ciepło parę dni temu a tu nagle rano wstaję a tu tyle śniegu, że załamałam się! hihi no coż ale trzeba być cierpliwym i mam nadzieję, że to juz ostatnie oznaki zimy:P

    OdpowiedzUsuń
  59. Strasznie fajnie prowadzisz ten blog ;)
    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ostatnio coraz częściej sięgam po tego typu gazety :) Tulipanki <3

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam czytać! nie rozumiem ludzi, którzy twierdzą, że czas poświęcony na książki jest stracony..;/ co za bzdura! aktualnie czytam (znów) "Diabeł ubiera się u Prady";D
    pzdr i dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  62. ja już obserwuję, czekam na Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. Też tak mam z tą "wiosną" ;c

    zapraszam do siebie ;)
    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ja ze względu na ciągły niedoczas z prasy czytam tylko Flesza, ale czytam dużo książek, bo uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja niestety nie mam czasu na czytanie gazet. Choć w wolnej chwili staram się uzupełnij trochę tą lukę .;D

    OdpowiedzUsuń
  66. dziękuję ;*
    Fajnie, że wyrosłaś z niechęci do książek, szkoda że tak nie jest u każdego.. bo to trochę przykre jak czasem rozmawiam z kimś i nawet nie pamięta kiedy ostatnią książkę przeczytał..

    OdpowiedzUsuń
  67. Też się "odmóżdżam" gazetkami z tą tylko różnicą, że kupuję modowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja ostatnio zaczęłam czytać :) wciągające *.*
    Genialny blog.
    Zapraszam do siebie ----> www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Tal wydaje się ciekawą pozycją, choć wolę czytać książki. :)

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  70. amazing images seleccion, youre a really good photographer!
    and a pretty girl, dear!

    hope we'll follow and stay in touch, i'm goinn!!
    www.malesclutch.blogspot.com


    Sergio,

    OdpowiedzUsuń
  71. zdjęcie z tulipanem i kubkiem genialne *.*
    też czasami kupuję sobie takie gazetki do odmóżdżenia się :D ale taką dość stałą gazetą, którą lubię, jest "Świat wiedzy", polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. kiedyś kupowałam WO regularnie, ale ostatnio mam wrażenie że poziom się obniżył.. nie wiem, może to tylko moje odczucie...

    OdpowiedzUsuń
  73. No, niestety wiosna nie rozpieszcza... Pierwszy dzień wiosny ze śniegiem! No cóż x)
    Od dzisiaj jestem stałym bywalcem, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. fajny kubeczek ;)
    ja już też czułam wiosnę ... ehhh
    w końcu przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Czytuję bardzo różne gazety. Nie mam jakiś ulubionych. W ten sposób mogę poznać ich coraz więcej. Niestety tez coraz więcej czasu zabiera mi internet i widzę, że mniej czytam.Musze z tym coś zrobić.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja kupuję głównie K MAG, czasem z nudów zdarzy się coś innego, ale to przypadkowo:)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  77. oj tak nie ma to jak wieczór z gazetą

    OdpowiedzUsuń
  78. Na moim blogu pojawił się nowy wpis, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Nic mi nie mów do domu wrociłam godzinę temu a i tak jeszcze sie cala trzęsę :/
    Nie chce tej zimy, jak mysle sobie, ze jutro tez musze wyjsc :/

    Tymczasem zapraszam do mnie na nowy pościk ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. ja od zawsze lubię czytać, w szczególności przed snem. Idealnie na wieczorne wyciszenie, chyba że czytam coś w stylu "50 twarzy Greya" ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Też nie znoszę gdy reklamy przeważają nad tekstem :( To może tak dla odmiany napisz post pt. ,,Jaka piękna zimna''? :)

    OdpowiedzUsuń
  82. No właśnie "Slow" - całkiem sporo do poczytania i piękne fotografie. Sama nie kupuję, bo w kawiarence, do której chodzę na kawę niemal codziennie pojawia się na "stojaku" (pojawia się też o dziwo w kebabowni koło mojego domu) i sobie do "Slow" zaglądam od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.