27 mar 2013

Wiosenne planowanie, żeby było zdrowo i wesoło

Witajcie!
Ostatnie dni staram się spędzać w miarę aktywnie. Bardzo dużo spaceruję i przebywam na świeżym powietrzu. Nie mogę jeszcze zmobilizować się do jakichś systematycznych ćwiczeń, dlatego  stwierdziłam, że  to będzie dużo milsza (miejmy nadzieję, chwilowa) alternatywa. Absolutnie nie mam fioła na punkcie jakichkolwiek diet, ale chciałabym poprawić kondycję swojego organizmu.  Łączy się to również ze zmianą nawyków żywieniowych, a w moim przypadku, będą to dosyć spore zmiany:)

Mój plan na wiosnę:
+ zwiększona aktywność fizyczna
+  zdrowe odżywianie
+ zmiana wielu, wielu nawyków(zabrakłoby internetu, jeśli chciałabym wszystkie wypisać. :))
+ dużo  więcej uśmiechu,
+ szukanie pozytywów (tam gdzie na pierwszy rzut oka, może się wydawać, że wcale ich nie ma)
+ więcej wiary w siebie
+ więcej odwagi, by spełniać marzenia. :)
+ pamiętać o systematyce, organizacji i  tworzeniu harmonogramu! :))


Macie jakieś pytania?
Czy Wy też przygotowałyście swoje wiosenne postanowienia?


its me
Zdjęcie z wiosennego spaceru nad jezioro:


 

inspiracje które napędzają mnie do działania :







34 komentarze :

  1. ja jestem za opcją nr 3!:)

    moje wiosenno noworoczne własciwie postanowienia są wcielone w życie :) Cwicz - to zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widoczki świetne! :) Wytrawałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany świetne i na pewno je zrealizujesz! :)
    Co do tematów to jestem za numerem 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam chęć planowania, ja nawet tego nie robię bo wiem że mi nie wyjdzie :)

    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam typowych postanowień, ale ogólnie pomyslałam, zeby więcej ćwiczyć, więcej zarabiać i mieć lepsze wyniki na studiach :D trzeba się udoskonalać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają wszystkie trzy opcje :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia ;) Mnie najbardziej podoba się 2 propozycja :)

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko dlaczego wiosenny krajobraz nad jeziorem przypomina bardziej zimowy? :( Wiosny! Wiosny! Wiosny!
    Takie wiosenne postanowienia to bardzo dobry pomysł. :) Ja mam takowe niemalże każdego miesiąca, a przynajmniej ostatnio mnie tak wzięło. :D I wiesz co? Odrobina determinacji, naprawdę odrobina i wszystko do zrealizowania, a przynajmniej część. Czego nie uda mi się dokonać w tym miesiącu, robię w następnym z większym zaangażowaniem.
    Zawsze mi bardzo imponowali ludzie z takim zapałem, jaki masz Ty. :) Życzę powodzenia i trzymam kciuki. *:

    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może najwyższa pora zacząć coś napisać?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosenne postanowienia? O matulu! ja jeszcze dwiema nogami tkwię w noworocznych postanowieniach. O dziwo, do ich realizacji podeszłam całkiem poważnie-jak nigdy. Poważne były też cele, które wymagają czasu. Chociaż od czasu, gdy spisywałam swoje noworoczne postanowienia, krąży mi po głowie pomysł wzięcia się za siebie i za swoje ciało. Wciąż za mało mobilizacji, motywacji i chęci porzucenia dotychczasowego, leniwego życia na kanapie, z laptopem na kolanach. Jestem taka nudna...

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful photos!:)
    great post :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też miałam takie postanowienia i się ich trzymam! Biegam juz 3 tydzień :)) Trzymam kciuki za Twoje postanowienia ;) Jesi chodzi o cotygodniowy post to zdecydowanie 3, uwielbiam odkrywać nowe miejsca :)) Caluski :*

    OdpowiedzUsuń
  13. A co oni tam wiedzą o prawdziwym świecie koresppncencji!:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Misia, to co Ty robisz? Odciążyłabyś trochę kudelsa i wizęłabyś Dżambusie nad jezioro :):***

    OdpowiedzUsuń
  15. wow.. piękny widok z tej góry! :)
    Piękne plany, życzę wytrwałości w działaniu;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zdjęcia!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia - szkoda, że jeszcze tyle śniegu... :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowsze odżywianie i więcej wiary w siebie - to na pewno mi się przyda. Co do aktywności fizycznej to nie narzekam, bo mimo że może nie ćwiczę na siłowni po kilka godzin dziennie to dużo spaceruję i czasami trochę pobiegam - tylko ta pogoda trochę zniechęca do drugiej czynności ;D A reszta twoich planów - hmm, myślę, że mi na szczęście udało się je zrealizować jakiś czas temu, teraz tylko mam nadzieję, że nic się nie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)

    O tak postanowienia... Tez je mam.. można powiedzieć, że podobne :) Tylko jakoś motywacja mnie opuszcza :(

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Great Pictures! You look so nice.

    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam parę planów i mam nadzieje, że je spełnię, ale jak je nazwać na wiosnę jak jej nie widać :( ?

    OdpowiedzUsuń
  22. ja póki co nie przygotowałam ;p . podobają mi sie te czarno-białe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przewspaniały nagłówek <3 Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale uśmiech to masz piękny:D

    OdpowiedzUsuń
  25. o wspaniałego bloga prowadzisz. do posta proponuje temat drugi czyli wycinki z telefonu :) bardzo mi sie tu podoba, będę częściej zaglądać! pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. trzymam kciuki za realizację Twoich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jack! <3 :D
    Hmm też mam jakieś postanowienia :P :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wdrożę w życie Twoje punkty na jesień :) Trzeba się wziąć za siebie po wakacyjnych szaleństwach.

    Pozdrawiam, Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.