17 mar 2013

krótka zapowiedź






13 komentarzy :

  1. Kot z pierwszego demota jest śmieszny:D Weekendy za szybko mijają...ech...

    OdpowiedzUsuń
  2. weekend spoczko! Bibka tym bardziej :D a demoty mnie hmmm sponiewierały. Wariatka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety przysłowie "wszystko co dobre szybko się kończy" jest jednym z najlepiej trafionych ;) dużo siły w nowym tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, a te na dole mnie rozbawiły do łez :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nie to wiosna już przyszła! Weekendy zdecydowanie za krótkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. całkowicie się z tym zgadzam, weekendy a tym bardziej spędzone mile itd mijają w błyskawicznym tempie i strasznie tego nie lubię.. ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wnioskując po zapowiedzi - sesja zdaje się być bardzo udana! :)
    a co do poniedziałku.. hmm, z pewnością nie jest moim ulubionym dniem tygodnia, ale fakt, że mam 5 luźnych lekcji w szkole sprawia, że jestem w stanie go zaakceptować! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. poniedziałek jak poniedziałek, jest co tydzień

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! A ten poniedziałek mnie pokonał - coś czuję że od środy idę na zwolnienie lekarskie bo jakaś grypa mnie chyba trąca.
    Dołączam do grona obserwatorów jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne zdjęcia, śmieszne :):)
    no i poniedziałki, eh.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. That first pic is so nice and that pics for monday are really funny. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to mam dziwne życie, bo dla mnie poniedziałek to jak dla innych sobota;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.