15 kwi 2013

Motywacja? Tak, poproszę! / HuczuHucz -koncert!


Weekend już za nami! W piątek odbył się koncert HuczuHucza, z którego przygotowałam fotorelację dla akademickiego radia NaGłos.   

Postawiłam sobie kilka celów, do których chcę się zabrać, ale z niewiadomych przyczyn, ciężko jest mi się zmotywować by się za nie wziąć. Co staram się robić w takich chwilach?

Motywacja? Tak, poproszę!

- myśleć o dobrych chwilach i rzeczach
- wizualizować moment, w którym dojdę do wymarzonego celu

- przełamuję "na siłę" początkową niechęć do działania- szukam inspiracji, słucham uskrzydlającej muzyki

to są moje sposoby, by nie zaprzestawać realizacji  swoich postanowień. Niestety, teraz potrzebuję motywacji większego kalibru, bo w licencjacie zakopałam się po uszy i teraz ciężko się odkopać. Jakieś propozycje? Co Was stymuluje do działania?


Zdjęcia z koncertu HuczuHucza:






















"Tylko nie krzycz, bo to nie miejsce na krzyk
Nie ma lepszych niż ty i nie masz więcej niż nic"


Jeśli podobają Wam się moje prace, to zapraszam na fanpage!  Znajdziecie tam dużo więcej zdjęć :)
Ściskam,

Malina

Ps. Odpiszę na komentarze wieczorem



14 komentarzy :

  1. ło! sama bym się wybrała na ten koncert :3
    a motywacja jak najbardziej, wiosna idzie, czas na pozytywne myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, nie znałam ich, a są naprawdę genialni! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. poszłabym z chęcią na jakiś dobry koncert! ;) a pozytywne myślenie trzeba w sobie trenować cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam HuczuHucza :) jego kawałki sa fenomenalne. CO do motywacji to też często mam z nią problem. Bo ambijce są wielkie, ale leń nie daje za wygraną. Wtedy za wszelką cene próbuje go przezwyciężyć, bardzo podobnymi sposobami do twoich. Dodatkowo polecam jeszcze wiele motywacyjnych filmików, bądź wykładów. Np. Jacka Walkiewicza, albo z OdwazSieZyc z YT. Jeżeli chcesz mogę podesłać ci kilka linków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncert był naprawdę fajny! :)

      Proszę o linki! :*

      Usuń
  5. no zdjęcia mega i w dodatku ekspress obróbka :D szalona! no i jeszcze zapomniałaś dodać, że jak jest źle to przychodzę ja i na siłe wyciągam z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie motywacją stała się wiosna, która przyszła;) Zdjęcia faktycznie świetne. Robiłaś jakiś kurs ? czy jesteś samoukiem?

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też przydałaby się motywacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie będę zaglądać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia z koncertów są jednymi z trudniejszych, a Ty widać, że masz dar do tego co robisz :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Huczu. :) Zazdroszczę, że mogłaś być tak blisko i zrobić z tego koncertu fotorelację. :)

    Wiosna idzie, więc pozytywne myślenie się włączy. :P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.