12 maj 2013

deszczowe majówki / Sztolnie Włodarz


Witajcie,
Majówka co prawda już minęła, czasu na fotorelacje też jakoś nie było i tak sobie myślę,  że może pora napisać jak minęły mi pierwsze dni maja :) Pogoda jaka była, taka była, nie ma sensu się nad nią rozwodzić.  Ja się dostosowałam do panujących warunków atmosferycznych i łapałam słońce kiedy się tylko dało. Dni minęły szybko i przyjemnie wśród znajomych. Nawet spacery w deszczu, nie były nam straszne. Któregoś dnia  wybraliśmy się  do sztolni. Przemokliśmy i  przemarzliśmy, ale było naprawdę fajnie.:) Najlepiej  wypoczywa mi się, spędzając aktywnie czas. Wtedy czuję, że mogę góry przenosić ! :) A Wy moi drodzy? Jak spędziliście majówkę ?






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sztolnie Włodarz, to ludzka historia, ludzki dramat i dużo cierpienia. Lepiej zabrać grube swetry i kalosze.:)

ściskam,
Malina

8 komentarzy :

  1. Ja rowniez w majówkę łapałam wszystkie promienie slonca, jakie neistety rzadko sie zdarzyly ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztolnie są czadowe!
    a z tym, że: 'Najlepiej wypoczywa mi się, spędzając aktywnie czas.' zgodzę się w 100%

    super zdjęcia swoją drogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. maj rzeczywiscie rozczarowal nas troche, ale zwasze lepsze to iz snieg! miesiac calkiem udany mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja majówke wspominam miło choc niestety mocno się pod koniec rozchorowałam;p

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam tam! miejsce jest magiczne :)

    + zapraszam na konkurs http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga Malino, zdjęcia są świetne!

    kończą się matury, więc mogę zacząć nadrabiać blogowe zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń

  7. Very nice post! <3

    New post on my blog:
    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.