18 maj 2013

nie dajmy się zamułce ;)

Witajcie!
Któregoś dnia poszłyśmy sobie z Kudelsem  na spacer, żeby porobić jakieś fotki i trochę się nagadać.  Pogoda była naprawdę przyjemna, jak na pierwsze dni wiosny. Pamiętam, jak  poczułam wtedy wiatr w żaglach i że mogę zrobić  bardzo dużo. Piękne uczucie! Teraz staram się szybować z każdym podmuchem tego wiatru, ale nie zawsze łatwo, to przychodzi. Wiadomo, każdy ma jakieś problemy, słabsze momenty, ale staram się nie użalać  nad sobą i koncentrować głównie na pozytywach. Kiedy coś mi nie wychodzi, czy czegoś mi się nie chce, albo ogarnia mnie zniechęcające lenistwo, pukam się porządnie w czoło i mówię: "Dziewczyno! weź się ogarnij i działaj, to twoje życie!". Robię sobie mocną kawę i jestem gotowa do działania. Wizualizuje sobie chwilę, w której osiągam cel i puszczam muzykę, która nakręca i mobilizuje, do tego żeby ruszyć tyłek z fotela.








 
 


fot. Kudels



http://24.media.tumblr.com/828d8f1cefc0a0b17f23dc8f8e1caf4a/tumblr_mko8e5r4wH1rh478lo1_500.jpg
http://25.media.tumblr.com/d69c809b127be19bf00b8bbcdce3e8e2/tumblr_mko7syURqf1rh478lo1_500.jpg

ściskam, Malina!

10 komentarzy :

  1. Kolorowo i bardzo ładnie. Natomiast ten naszyjnik, coś pięknego :) Pozdrawiam i zapraszam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsza!!! :)) nie ma to jak wiatr nie tylko we włosach, ale i w żaglach :) podoba mi się pierwszy obrazek, wiesz dlaczego!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne wyszły te portrety ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. każdemu zdarzają się chwile zwątpienia, ważne by iść dalej, a nie leżeć w łóżku i sie użalać, jacy to jesteśmy nieszczęśliwi.
    a zdj wyszły pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę iść z Wami kiedyś na spacer i postrzelać zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie!!! Cudny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie cytat Scott Jurek. Zgadzam sie, oj zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look stunning!
    Your blog is very inspiring
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia b. ładne ! a co do użalania się to nie ma co każdy ma takie chwile i ja też , wtedy zakładam słuchawki puszczam muzykę która daje pozytywne myślenie i wychodzę z domu a jak nie to ćwiczę:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.