1 cze 2013

Tego chcą mężczyźni!


Z okazji dnia dziecka, postanowiłam napisać posta dotyczącego zachcianek tych największych dzieci, czyli mężczyzn:)  Proszę, przeczytajcie go z przymrożeniem oka.

Czego chce mężczyzna:

1. Seksu
- Czasem mam wrażenie, że   chwytają się wszystkiego, co akurat się nawinie. Czy to akt desperacji ? Tego nie wiem.

2. Ciepła - czyli zrozumienia, głaskania po głowie, klepania po ramieniu i przytulania.  To wszystko, często zapewnia opiekuńcza/ nadopiekuńcza kobieta, podobna do jego  mamuśki , albo sama mamuśka, ważne żeby miała te funkcje. Faceci  "maczo" nie istnieją! Jak nie mają kobiety , to mają mamuśki.

3. Alkoholu
-  Minimum co weekend. Nieważne kiedy, gdzie i z kim, ważne, żeby na drugi dzień mieć wielkiego kaca. Faceci... wydaje im się, że ten, który puści większego spawa, jest bardziej męski...

4. Fury - o tym wie każdy, więc nie ma sensu się rozpisywać. Plotki głoszą, że samochód to przedłużenie, męskiego sprzętu. Czy jest tu kobieta, która miała do czynienia z kierowcą tira i może to potwierdzić?

5. Snu- Nie możemy im mieć za złe, tego, że kochają spać i że ta czynność wychodzi im wyjątkowo dobrze. Co więcej, jest to jedyna rzecz, którą wykonują bez marudzenia przez około (często ponad) pół doby.

Jeśli wiecie, czego jeszcze potrzebują faceci, to śmiało piszcie!
Wasze komentarze dołączę, do tego posta:)

ściskam, Malina!


źródło zdjęcia -weheartit.com
bloglovin

14 komentarzy :

  1. O tak! Skąd ja to znam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja tez mam podobne wrazenie ejsli chodzi o punkt pierwszy. Ah ci faceci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkimi punktami muszę zdecydowanie się zgodzić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. seks, seks, seks, seks, seks, seks. :) hehe, nie śmiem napisać, że jest najważniejszy dla wszystkich, ale bez niego ani rusz!

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z tym co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, tak faceci to duże dzieci :D a z tym spaniem to trafiłaś! Mój przyjechał do mnie po pracy i przespał prawie cały dzień :P ach, Ci mężczyźni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mojemu mężczyźnie wystarczy seks, jedzenie (dlaczego nie wspomniałaś?:D) i sen. nie jest wymagający.

    OdpowiedzUsuń
  8. Seks czyli Ja, jedzenie, pepsi max, gry komputerowe i polowanie na duchy. Akurat sen jest chyba na ostatnim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witty line of thought !

    Love your blog, would you like to follow each other on GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Fashion Factive
    Fashion Factive on Bloglovin

    Fashion Factive on Facebook



    OdpowiedzUsuń
  10. fajne podsumowanie mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W przypadku małżonka mojego nie zgadza się tylko nr 3... ;p

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sol/Monique

    PS. W wolnym czasie zapraszam do mnie na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.