29 sie 2013

"lubię kwiatki, ale wolę orgazm" - sesja z Kasią:)



Witajcie,
jeśli śledzicie mojego facebook'a, to wiecie, że jakiś czas temu miałam sesję zdjęciową z Kasią. Długo się zbierałam, żeby w końcu zamieścić zdjęcia na blogu, ale czas najwyższy się ogarnąć. :)   Kasia  na zdjęcia przygotowała ciekawe ciuszki, więc można było trochę pokombinować.










 Jak Wam się podoba?;>

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  - WIĘCEJ ZDJĘĆ!
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)


Ps. Jutro odpiszę na Wasze komentarze i nadrobię blogowe zaległości, bo dzisiaj internet nie chce ze mną współpracować:(

42 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia :)

    Masz bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna sesja, pasuje do Ciebie taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinowa ale z ciebie laska i ten kolor włosów... taka drapieżna kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia bardzo ładne :) ciekawe ubranka , i ładny kolor włosów ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje drogie,
    Na tych zdjęciach jest Kasia.
    Ja aka Malina jestem w nagłówku i zdjęciu po prawej. Dla ścisłości. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ładny masz kolor włosów :D taki hm drapieżny

      Usuń
    2. Taki wstyd... Ja to bym Cię nigdy nie pomylił!

      Usuń
    3. Wstyd! I to jaki!:D
      Dobrze, że jest jeszcze taka Panna Karina, od razu człowiek odzyskuje wiarę w ludzi!:D

      Usuń
    4. Kudeł, a nie mówiłam, że w takim kolorze mi najlepiej?:P

      Usuń
  7. Bardzo fajna sesja, masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jesteś autorką tych pięknych zdjęć ;P czyż nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się pierwsza bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia:)
    Modelka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza koszulka Kasi jest świetna, hehe : ) super zdjecia, widac ze dobrze sie bawilysie podczas sesji : )

    OdpowiedzUsuń
  12. niezłe zdjęcia! Podoba mi się to "leżące" najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się Kasia, ciuchy, wszystko! chcę ten fullcap *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne zdjęcia!. Biję brawo modelce i pani fotograf rzecz jasna ;). Bardzo podobają mi się dwa pierwsze zdjęcia, Kasia założyła kolorową i oryginalną koszulkę która świetnie komponuje się z tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia <3 Profesjonalistka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie ciekawi gdzie kupiła modelka taką zacną bluzkę z tekstem "lubię kwiatki, ale wolę orgazm":D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na prawdę świetne zdjęcia ! :)
    Pozdrawiam, Monika + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne fotki -pełne energii.
    A ta koszulka - mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcie na którym Kasia leży na drewnianym podeście(?) jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawał dobrej roboty, zdjęcia są na prawdę piękne, a modelka ma przecudny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahah, świetna koszulka <3 Czytałam twój ostatni post o Samancie, wystarczy porównać ją i inne dziewczyny- to ona zawsze jest szczęśliwa a ona są kolejny raz nieszczęśliwie zakochane. Taki sposób życia jest fajny ale może gdzieś tak do 30 roku życia, potem wypadałoby się prawdziwie zakochać <3

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne zdjęcia, a jaka super stylizacja- ekstra!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. kupuję tą Panią całą!
    Prze!

    No i fotograf, widzę, nie byle jaki ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Szalone zdjęcia! a koszulka z pierwszym napisem the best ! :D gdzie ją kupiłaś? Zapraszam do siebie i obserwacji-odwdzięczę się ! ;-)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja bardzo chętnie bym Cię zaprosiła do naszej tajnej blogerskiej grupy na fejsie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. woow! wspaniała sesja, profesjonalna modelka :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.