14 sie 2013

"Zabierz mnie na..." pomysły na randkę



Jest cała masa możliwości spędzenia wolnego czasu. Wiele osób wyznaje zasadę" nieważne gdzie, ważne z kim", co ma swoją racje bytu i z czym nie można się nie zgodzić. Czasami wydaje mi się, że ludzie wyznają tę zasadę, planując randki "nie ważne gdzie pójdziemy, możemy wychlać wino pod mostem, ciesz się moim towarzystwem". No tak, randki mają swoje prawa, zwłaszcza te pierwsze. Akceptujemy i przyzwalamy na ich przewidywalne scenariusze i utarte schematy. Mimo, że takie zagrania i zachowania cuchną banałem, to nikt się nie sprzeciwia. Raczej nie znam kobiety, która obraziła się za to, że dostała kwiatki. To zawsze jest słodkie, urocze i karmi nasze ego, ale w nocy śnimy za kreatywnością, zaskakującymi rozwiązaniami i zupełnie szalonymi pomysłami. Tak, kreatywność jest w cenie, lecz mało osób ma odwagę podjąć ryzyko, które się z nią wiąże.
Jeśli nie masz konkretnych pomysłów, a otwarty umysł nie jest Twoją mocną stroną, zerknij na wskazówki i obejrzyj inspiracje.;)
Jedna uwaga. Nie potrzebujesz olbrzymich nakładów finansowych, żeby dobrze wypaść. Czasami światło czy mały dodatek, stwarzają cudowny nastrój i atmosferę.


Pewnie domyślasz się już, że miejsce spotkania jest dość istotne.  Możliwości jest naprawdę dużo, proporcjonalnie do tego, jak bardzo wypchane macie portfele i w jakim stopniu jesteście kreatywni. Możecie wybrać się na imprezę, albo na spacer, ale w celach poznawczych, proponuję raczej ograniczyć liczbę osób do minimum, czyli waszej dwójki. Nikt nie będzie wam przeszkadzał, więc będziecie mogli  porozmawiać  otwarcie na każdy temat. Bardzo  dobrze wpływa to także na odświeżenie związku.





Wyjątkowe  chwile zapadają głęboko w pamięć. Warto zobacz i zainteresować się tym,  co dzieje się w twojej okolicy.



Szukaj miejsca z pięknymi widokami. Można się na chwilę zatrzymać i poprzytulać.;)





Klimatyczna knajpka, romantyczna kolacja i zachód słońca!




Wybierzcie się pod namioty. Na pewno będzie nastrojowo.



Spacer dostarcza endorfin, piękne widoki cieszą oczy, a i jeszcze powygłupiać się można.





Zaskoczcie się czymś, zróbcie coś nieprzewidywalnego, dajcie ponieść się szaleństwu.
Może wypaść dużo ciekawiej, niż trzymanie się sztywnych ram randkowania. Jeśli jesteście związkiem ze stażem przerwijcie rutynę... chociaż raz na jakiś czas.



Można się zgubić. Finał może być naprawdę nieprzewidywalny.









Jeżeli już zaplanowałeś lub zaplanowałaś randkę, nie zapomnij o nastrojowym świetle. Może wyjątkowo podgrzać atmosferę.;) Ja uwielbiam światło świec, jest bardzo ciepłe i przyjemne, możecie się zrelaksować.









Zadbaj o bliskość. Nic tak nie buduje więzi między partnerami jak pocałunki i zbliżenia. Spontanicznie rzuć mu się na szyję, albo złap jego dłoń. Prawda, że urocze?




Wykorzystaj go! Brzmi brutalnie, ale wcale tak nie jest. Chodzi tylko o to, żeby pokazać facetowi  jak bardzo jest pomocny i trochę podkarmić jego  ego. :)






Zrób coś dla niej/ dla niego.  Zaskoczysz ją i pokażesz swoje ukryte talenty. Zbierzesz większe propsy,  niż powtarzając schematy.






Róbcie dużo zdjęć! Razem, osobno z głupimi minami czy śmiejąc się do rozpuku. Będzie to cudowna pamiątka, z niewątpliwie najpiękniejszych wspólnych chwil.






Dodatki, to w nich tkwi sekret.;)





 



 Miliony możliwości i tylko od was zależy, jak będzie wyglądał wasz czas.

Wszystkie inspiracje i zdjęcia zostały znalezione w sieci.






ściskam, Malina
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

33 komentarze :

  1. uwierz, że zna kobiety które nie lubią dostawać kwiatów ;p
    choć od jakiegoś czasu mieszkam z narzeczonym to i tak miło czasem wyjść na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne inspiracje! My na jednym z pierwszych spotkań z moim P leżeliśmy na trawie analizując kształty chmur i wymyślając do nich historie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopalnia pomysłów na kreatywną randkę, przecież z ukochaną osobą nie można się nudzić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! Ja już co prawda mężatka od 5 lat ale dobre pomysły na romantyczną randkę przydadzą się i mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale romantycznie się zrobiło :)
    Uwielbiam te lampiony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia i pomysły! Wszystko to takie romantyczne, uwielbiam takie chwile :) Może sama zaplanuje jakąś niespodziankę mojemu narzeczonemu. Niedługo zbliża się nasza rocznica, albo tak po prostu bez okazji. Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały pomysł!:) Chętnie pomogę !

      Usuń
  7. Mega ciekawy i pomysłowy post, zaś zdjęcia są przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj dawno już nie byliśmy z moim ukochanym na randcę... :)) trzeba to zmienić!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje;))
    najbardziej podoba mi się basen na górze,szampan,owoce i tort;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny artykuł :) Wszystkie miejsca są mega romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem tu pierwszy raz i już kocham to miejsce. dziękuję, że jakimś cudem trafiłaś na mojego bloga, zostawiłaś ślad przez co ja mogłam się tu znaleźć.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łódka , świeczki jakie to romantyczne *_*
    świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny przewodnik "jak przetrwac randke" hehe;-) mega przydatne:-) jednak ja jestem juz za stara na to hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko pięknie, tylko trzeba mieć partnera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne foty!!!
    Ja już nie paietam co to randka:)))
    obserwujemy?
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uważam, że pierwsza randka nie powinna być za bardzo "wymuskana", mnie zawsze odstraszało jak chłopak zbytnio kombinował. Wolę spotkanie w zwykłej kawiarni, albo na rynku gdzie można swobodnie porozmawiać i nie czuć się przytłoczonym, romantycznym nastrojem. Właściwie romantykę zaczęłam doceniać dopiero teraz kiedy jestem mężatką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja juz dawno doszłam do wniosku że zasada nie ważne gdzie, ważne z kim jest bardzo mądra.
    Pobliskie jezioro nabiera uroku gdy się opalam z przyjaciółką, a Egipt traci go gdy jestem tam sama. taka prawda

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne inspiracje, najbardziej podoba mi się pomysł z kubkiem Starbucksa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe pomysły na spędzanie wolnego czasu z ukochana osobą :) Ach, dobrze, że ja nie mam takich problemów.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre pomysły są tak banalne, ale tak urocze!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak romantycznie :)
    Z chęcią wykorzystam te pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely photo. great blog.
    care to follow each other via gfc?

    stay in touch,
    Joan
    www.streetblush.com

    OdpowiedzUsuń
  23. rozmarzyłam sie , ale chyba o to chodziło:) muszę mojego zmobilizować do zajecia sie tylko "nami"

    OdpowiedzUsuń
  24. sweet! <3
    Maybe you want to join my giveaway Have a check and win awesome clothes. :)

    xoxo,
    SHERLAINE
    .never settle for less.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zbiór, uwielbiam wyjątkowe randki!

    OdpowiedzUsuń
  26. I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other on Bloglovin and Facebook? :)
    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne fotki, pozdrawiam miłe panie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysły, cudownie dobrałaś zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.