9 wrz 2013

Reset. Aby odzyskać równowagę.

Wszędzie trąbią o tym, jak istotne jest zachowanie równowagi między pracą a odpoczynkiem. Nie wolno się przepracowywać, tak samo jak nadmiernie wypoczywać i leniuchować. Znalezienie umiaru, gwarantuje nam równowagę, która jest ważna dla naszego ogólnego zdrowia i dobrego samopoczucia.

spacer z Kudłem


Ostatnio mam dużo pracy związanej z sesjami zdjęciowymi. Podejmuję się kolejnych wyzwań i staram się jak najszybciej uporać z zobowiązaniami. Jest to dość pracochłonne zajęcie, choć na pierwszy rzut oka, mogłoby się wydawać zupełnie inaczej. Ot co,  pstryknąć kilka zdjęć, obrobić i tyle. Ja też kiedyś myślałam podobnie. Zmieniło się to po kilku sesjach, do których chciałam być dobrze przygotowana. Tym samym podnosiłam sobie poprzeczkę do góry, co wymagało jeszcze większych nakładów czasu.

Nie jestem w najlepszej formie, kiedy całe dni spędzam przed komputerem z programami do obróbki obrazu i z udanymi lub nieudanymi kadrami. Postanowiłam dzisiejsze popołudnie spędzić, oddając się wypoczynkowi i relaksowi. Nie lubię, gdy nad moją głową  wiszą  niegotowe jeszcze zdjęcia, ale mały reset przyda się każdemu. Pamiętajmy, że przerwa zwiększa wydajność pracy i podnosi kreatywność.


Lecę odpalić wszystkie świeczki, pogoda idealnie wpasowuje się w klimat.:) Pozostaje mi tylko czekać, aż wino się zjawi  w mych progach. Mam ochotę dzisiaj na klasykę kina, co polecacie ?:)


ściskam, Malina
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

63 komentarze :

  1. Ja w ogóle nie potrafię odpoczywać gdy wiem,że nie wszystko jeszcze zrobiłam, i widmo niedokończonej pracy wisi nade mną ;) A to właśnie po skończonym zadaniu relaks jest jeszcze przyjemniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja własnie przyjechałam na tydzień do rodziców na wieś i tu się resetuję i nabieram energii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak, oderwanie się jest potrzebne :) Jesteś świetna w tym, co robisz i należy Ci się relax. Udanego wypoczywania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. oj mi bardzo przydałby sie reset konkretny , i duża gumka do mazania myśli i złych wspomnień....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Was lubię, dziewczyny! :) a ta równowaga to podstawa. u mnie brak pracy, ale powoli się to zmienia i bardzo mnie to cieszy :) ściskam i miłego (upojnego!) wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wieczór faktycznie był bardzo miły:) Na wino kiedyś trzeba się zgadać! :) buziaki

      Usuń
  6. Jeju jakie świetne i pozytywne zdjęcie <3 Jak tak na nie patrzę to aż się do monitora uśmiecham!
    Szkoda, że nie znam się na filmach, bo chętnie bym Ci coś poleciła. Jedyne co mogę polecić to Adama Sandlera xd
    Ja wieczór spędzam z telewizorem, w którym lecą polskie seriale od których nie mogę się odzywczaić i z kubkiem herbaty z dużą ilością soku malinowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy:) Ja też się śmieję do tego zdjęcia:P

      Usuń
  7. Ty i Kudels, obie takie piękne i tak optymistyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem trzeba się po opierdzielać dla zwolnienia tempa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo optymistyczne zdjęcie! Jak się patrzy to się aż buzia sama śmieje do ekranu :)
    pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja potrzebuję resetu. Po poprawce. TOTALNEGO.

    high5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hhehee po tym winie to nie wygladalas na zrelaksowana ;)) kocham :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmęczenie mnie dopadło :D
      Ja Ciebie też kocham:*

      Usuń
  12. Masz rację, wydaje się, że robienie zdjęć i ich obróbka to takie proste coś, ale dobrze wiedzieć, że wcale to takie proste nie jest.
    A równowaga? co tam równowaga. Po prostu czasem potrzeba dnia lenistwa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że jednak mimo wszystko noc była przespana i nie muszę mieć Twojej bezsenności na sumieniu xd

    OdpowiedzUsuń
  14. cziluj Malino i pracuj nad zdjęciami, przeglądałam sobie Twoją stronę na fb, nieźle nieźle :D
    zgadzam się, przepracowywanie się jest słabe, ale mega zamulenie jeszcze gorsze o_O

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog :D

    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nadmiar obowiązków jest męczący, więc taki reset jest potrzebny do dalszej pracy
    Nie wyglądacie na przemęczone pracą na zdjęciu, a bardziej na szczęśliwe i zadowolone z życia dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże jakie Wy śliczne baby jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo tak, relaks to jeden z elementów produktywnej pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może obejrzyj Cinema Paradiso? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne fotki :)
    obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog i piekne zdjęcia;))
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga ja już to zrobiłam i obserwuję Twój ;))
    Pozdrawiam Sylwia Georgiev
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, jaki mega blog. Uwielbiam Twoje myślenie w wielu postach, bo mam podobnie. :) a chyba każda praca się wydaje łatwa, jeśli jej się jeszcze nie wykonuje :> Dziękuję kochana za komentarz :) będę wpadać częściej. Serio super piszesz. :) Obserwuję ;) Jeśli Ci się u mnie też podoba to może zaobserwuj też ;) I fajnie, że pani fotografafowej spodobały się u mnie zdjęcia. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcie fantastyczne, wyglądacie ślicznie, też uważam, że w życiu trzeba równoważyć wypoczynek z pracą, a gdy pracujemy umysłowo drugą część dnia powinniśmy spędzić aktywnie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne zdjęcie ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcie zachwyca, nie ma co

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy potrzebuje odpoczynku :) Inaczej sie pracuje od razu :D:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana dziękuję, że odwiedziłaś akurat mnie :) Bardzo prawdziwe jest to co napisałaś w tym poście, całkowicie się zgadzam. Znalezienie równowagi jest bardzo ciężkie, niestety. Miło się czyta, to co piszesz będę chętnie zaglądać :) Pozdrawiam i życzę wiele relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje odpoczywanie kończy się tak,że... nie mogę skupić się na relaksie, bo wciąż myślę tylko o tym, że czas ucieka, a potem jeszcze okaże się że ze wszystkim nie zdążę, do tego myśli w stylu "matko jestem taka beznadziejna" i ból brzucha ze stresu.
    Chyba coś jest ze mną nie w porządku :(

    OdpowiedzUsuń
  29. aha i zapomniałabym! Zdjęcie mistrzyk, bardzo pozytywne, sama chciałabym mieć takie ze swoją przyjaciółką :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. mi zapewnia relaks słynne Śniadanie u Tiffaniego więc stanowczo polecam :) też preferuje raczej równowagę ale ostatnio mi to nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie by się taki reset również przydał. Mimo to wciąż mam nie dokończone sprawy, ale z innego powodu;) Córki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż chwilkę dla siebie musisz znaleźć! :)

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. obróbka zdjęć to nie jest takie hop siup sama to wiesz najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Za 2 tyg. będę robić fotoreportaż dla mojej koleżanki podczas ceremonii ślubnej (cywilnej) i jest to z mojej strony zabawa, pierwszy raz coś takiego robię, ale wiem, że dam z siebie wszystko. Nie mam wykształcenia graficznego ani nic z tych rzeczy, ale sama jestem ciekawa jak się sprawdzę jako 'pstrykacz' ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja tak jak ktoś napisał wyżej, również nie umiem wypoczywać, cały czas jestem w ruchu, co chwilę coś mam do zrobienia i ja to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oj tak... obrobka zdjec to bardzo pracowte zajecie... nie umiem tego swietnie robic, troche cos pokombinuje przy zdjeciach urlopowych.

    dziekuje Ci za mily komentarz! co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  37. hej dziekuje za odwiedziny ;) zaczynam obserwacje i liczę na rewanż :P ogólnie bardzo sympatyczna stronka :)

    http://www.fashion-crown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuje za odwiedziny, zaczynam obserwacje i lizę na rewanżyk :> pozdrawiam i widze że masz bardzo sympatyczną stronkę :)

    http://www.fashion-crown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Najlepiej wypoczywa mi się kiedy mam świadomość, że już wszystko, co wisi nad moją głową jest załatwione, ale z drugiej strony czasem następuje totalne "zmęczenie materiału" i wtedy nieważne co się dzieje - potrzebuję resetu :) Ładuj akumulatory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Potwierdzam - w pracy fotografa ogromnie ważne są przerwy. Trzeba znaleźć równowagę, bo kiedy praca jest pasją, czasami można się zapomnieć... :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Reset od czasu do czasu jest zawsze potrzebny! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziękuję za miły komentarz :) Ciekawa tematyka Twojego bloga sprawiła iż dołączam do obserwatorów :P pozdrawiam silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. zgadzam się z tobą:)
    świetny blog:))

    OdpowiedzUsuń
  44. tez ostatnio zapracowana jestem :-)
    btw cudne zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny blog ^^ Podoba mi się jak piszesz :) Zdjęcie także ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniale się Ciebie czyta :) I tak przy okazji - chyba uświadomiłaś mi, że potrzebuję więcej... pracy!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo mądrze piszesz ;) podoba mi sie :))
    zapraszam do mnie:))

    Ps. jakbys mogła kliknij prosze u mnie w link sklepu sheinside :) będę bardzo wdzięczna :)) i jc też służę pomocą :))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak jest - równowaga jest bardzo ważna. Nie można się przepracowywać, ani tez a bardzo leniuchować. Staram się to równoważyć.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie radosne zdjęcie! Piękne :)
    Odpoczynek jest wskazany, jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kurczę, chciałabym Ci kiedyś pozować do zdjęć, ale pewnie jesteś z daleka:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.