12 wrz 2013

Sesja z Anastazją






Kochani,
Wspominałam Wam, że  ostatnio pochłonęły mnie sesje i zdjęcia. Jeśli śledzicie mojego facebooka, to wiecie, że efekty mojej pracy udostępniam  na bieżąco, toteż  niektóre zdjęcia, które pojawią się w dzisiejszym poście, mogliście już widzieć.  Praca przy  sesji z modelką i  moją wspaniałą ekipą zdjęciową okazała się  mega zabawą, było naprawdę przyjemnie i wesoło. Jako, że nie znałyśmy się z Anastazją wcześniej, zupełnie nie miałam pojęcia, czego mogę się po niej spodziewać. Zostałam pozytywnie zaskoczona. Poznawanie nowych ludzi, do tego tak sympatycznych, podczas czynności, które sprawiają mi przyjemność, to super sprawa i ogromna frajda ! :)

Kilka zdjęć z sesji, więcej zdjęć na FACEBOOKU. Jeśli Wam się podoba, to proszę o kciuk w górę na moim profilu:) 







Bekstejdzowe :)


31 komentarzy :

  1. bardzo ładne fotografie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie! Anastazja wygląda niesamowicie a mi się marzy taka sesja u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny blog <3 bardzo mi się podoba ;D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i wspaniała modelka! Pierwsze zdjęcie ma niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sesja i śliczna dziewczyna, zazdroszczę że ładnie wygląda w takim kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia:) czuć w nich pasje i zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia przecudne!
    Zakochałam się w tym pierwszym. Boskie jest.

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ty robisz świetne zdjęcia! super mieć taką pasję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjecia ! :)
    juz zerkam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) Ja lubię fotografować, jednak ciężko mi znaleźć osoby chętne do pozowania, więc robię zdjęcia różnym rzeczom, roślinom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i inspirujące zdjęcia:) Mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, modelka piękna! :)
    A na fb jest już mój like!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W planach mam ich więcej, ale jak na razie mój tusz w drukarce jest na wyczerpaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przepięknie : )
    Wydajesz się niezwykle sympatyczna i optymistyczna : )

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa zakochałam się w tych zdjęciach. Są klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się Twój blog, masz świetny kolor włosów;)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.