13 paź 2013

free time with friends / Bowling

Czasami ciężko jest  zebrać się nawet garstce osób. Ktoś wyjeżdża, jeszcze ktoś inny pracuje, albo ma zupełnie inne plany na wieczór. Dlatego cieszy mnie, kiedy najbliższe osoby mam pod ręką i wspólnie możemy spędzać czas. Dobrze jest oderwać się od monotonii, lub chociaż trochę urozmaicić plany.
My wybraliśmy kręgle. I piłkarzyki.





Zupełnie nie rozumiem, dlaczego moje wyniki z toru, nie były tak oszałamiające, jak osób, które grały nota bene, pierwszy raz w życiu. No ale cóż, muszę zrzucić winę na złośliwość rzeczy martwych i brak krzepy w łapach.  No przecież, jakże mogłam wygrać z większymi i silniejszymi ode mnie...:P

Później, pojechaliśmy na malutką, skromną domóweczkę. Udany wieczór. Mam nadzieję, że Wasz był równie miły.;)

ściskam, Malina
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

Ps. Postaram się ogarnąć dzisiaj wszystkie blogowe zaległości, komentarze, wiadomości i posty:)

34 komentarze :

  1. Kręgle w "Sandrze"? Oj lubię :) Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja dawno nie byłam na kręglach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na kręglach, ale cieszę się, że Wasz wypad się udał zarówno ten na kręglach jak i na domówce. Nie martw się następnym razem ich wygryziesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za wyciągnięcie z jamki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie byłam na kręglach. Jakoś mnie to za bardzo nie podnieca. Chyba już zawsze będę stawiać kino na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ja to znam! Żeby się zgrać ze znajomymi jest strasznie trudno, pracujemy, studiujemy, każdy ma swoją rodzinę, ale jak już się uda, to szaleństwom nie ma końca :)
    Widać, że czas spędziliście wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam chodzić na kręgle ze znajomymi, ale moje wyniki też nigdy nie należą do najlepszych ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, takie chwile są świetne. Aż mi narobiłaś ochotę na kręgle i małą domówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to kompletnie nie umiem grac w kregle ale uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bije pozytywną energią z tych zdjęć...
    takie wypady z przyjaciółmi najlepsze!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie takiej motywacji mi trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. osoby które grają w coś pierwszy raz często nie skupiają się na celu i przez to im lepiej wychodzi ;) sama wiem to po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też bardzo się ciesze,że mogę spędzić czas z najbliższymi. To powinno się doceniac w kazdym możliwym,wolnym momencie :)
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię grać w kręgle , ale dawno nie byłam !

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie gra w kręgle to totalna loteria, za jednym razem wygrywam, a za drugim kompletnie nic mi nie idzie. :) Super, że udało Ci się spędzić wieczór z przyjaciółmi. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi się zachciało w kręgle zagrać!:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały czas!! mega:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam,OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. z chęcią bym tak gdzieś z Tobą i Kudelsem poszła się pobawić! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kręgle są super, ale nie byłam na nich strasznie długo... ;) Widać, że wypad się udał!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak każdy ma wiele zajęć to ciężko jest zgrać się ze sobą. Tak jakoś wyszło, że jeszcze nigdy nie byłam na kręglach (:

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wypad.
    Kręgle to świetna zabawa. ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasami fajnie jest wyjść ze znajomymi i oderwać się od monotonii :D

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam kręgle, chociaż zawsze przegrywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosunkowo dość rzadko wybieram się na kręgle, ale kiedy już uda mi się to zrobić- zawsze jest świetna zabawa :))

    OdpowiedzUsuń
  25. super sklejka, super gra! skoczyłabym na kręgle, that's been a loooooooong time :)
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Musiało być fajnie! Ja w sumie nigdy nie grałam w kręgle, aż dziwne :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny mix!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. pewnie szczęście początkującego ;p ja też nigdy jeszcze nie grałam w kręgle, chyba że zaliczyć 2 razy na ps move xd

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne fotki!widać,że wieczór udany:))

    OdpowiedzUsuń
  30. to się nazywa dobrze spędzony weekend :) tez musze sobie zrobic takie kojaze. u mnie ale juz mniej kulturalnie bedzie :P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.