15 paź 2013

" jak polubić jesień?" Zdobądź skilla!

Posty na blogach krzyczą "jak polubić jesień?", "sposoby na jesień", ogólnie z tej papki wychodzi na to, że jesień jest straszna, paskudna i złowieszcza. Jednak, zakładając nawet, że tak jest, to każdy przeciętny czytelnik (potrafiący czytać i klikać myszką) raczej powinien, przyzwyczaić się do tego faktu, ponieważ co roku mamy... Tak właśnie -jesień. Można by też odkryć dogodny sposób radzenia sobie z  tą porą roku z uwagi choćby na sam fakt, że trochę już po tej ziemi chodzimy. Zresztą, chyba większość blogerów i blogerek myśli, że takowy sposób odkryli. Trudno się dziwić,  my mamy swoje sposoby na wszystko, prawda?



Doprawdy, już chwalebny jest sam fakt, że ludzie chcą polubić jesień i - tu trzeba przyznać bez ogródek- że swoimi pomysłami dzielą się naprawdę chętnie. Nie napiszę, że porady, które mają nam umilić jesienną katorgę, są zbędne i banalne. Czasem potrzebny jest motywacyjny kopniak. Ale tyle już tych jesieni było, a  na każdym następnym blogu piszą, jak to przetrawić jesień i dotrwać do zimy. Uwaga, uwaga! Posty typu " jak przetrwać zimę" w odpowiednim czasie też zapełnią  blogosferę, choć uważam czasami, że do przeżycia okresu, gdzie średnia temperatury nie przekracza -20 stopni Celsjusza  potrzebne są naprawdę wysokie  skille i jakieś specjalne umiejętności.

Ale ja o jesieni... Kiedyś tak nie miałam, ale na szczęście trochę mi się pozmieniało  i polubiłam jesień. Szczerze, uważam to za dobry czas. Oczywiście, nie lubię marznąć podczas pizgawicy i moknąć podczas  kolosalnego urwania chmury, jednak doceniam, to co dobre w tej porze roku i raczej na tym się skupiam. Moje narzekanie raczej niczego nie zmieni, a przyjemnie wyjść na spacer z dobrym humorem, przyjmując to co daje nam los.

Moja rada, jeśli chcesz polubić jesień, polub ją.




Kasztaniaki!





Jest i Kudeł :)


No i na koniec mała sklejka :P Jesień może być faja? Może!
ściskam, Malina
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

29 komentarzy :

  1. ja lubię jesień :)
    piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia super :D sweter boski!
    rozaliafashion.blogspot.com - klikniesz w baner sheinside? dzieki!
    obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jak co, ale zdjęcia są śliczne. :) Jak nie ma deszczu i zawieruchy to nawet ją lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień nie jest taka zła najgorsze jest tylko wtedy jak pada deszcz :)
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień jest piękna tylko najgorsze jest jak pada deszcz :)
    Świetne zdjęcia
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram! Ja uwielbiam jesień właśnie taką jak pokazałaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham jesień;)
    Szczegolnie tą sloneczną i kolorową ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień jest taka kolorowa, więc jako można jej nie lubić (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda pora roku ma swoje plusy "dodatnie i ujemne";) Wszystko zależy od człowieka i jego nastawienia. Bardzo fajne zdjęcia - polska złota jesień jest najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta nasza sklejka Kcohana!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia wyszły bajecznie...jesień potrafi być naprawdę piękna....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jesień również uwielbiam, prezentuje nam najpiękniejsze barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię jesień. Gorzej z zimą :P Ale jesień wiążę się u mnie z bardzo miłymi wspomnieniami. Poza tym mamy piękne kolory w przyrodzie, no i nie jest tak zimno, więc czego tu nie lubić. Nawet zdjęcia zawsze wychodzą świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jesteście, dziewczyny : ) Ja uwielbiam kolory jesieni, nawet maly deszczyk nie jest zły. Ale u mnie leje non stop, a kolorowych liści jak nie było - tak nie ma. Za to jesień jest dla mnie najbardziej kreatywną porą roku : )

    OdpowiedzUsuń
  15. taką jesień jak na Twoich zdjęciach to można pokochać nawet, a nie tylko polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. taką jesień to i ja lubię:) ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia. Właśnie taką jesień uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!! Baardzo miło się ogląda :) My na szczęście lubimy jesień, jak wszystkie pory roku.. chociaż wiadomo, że najbardziej chyba wszyscy lubią kiedy jest słoneczna i dość ciepła bez fanaberii pogodowych :)) Dodajemy do obserwowanych bloga i nawet lubimy na FB z nowego fan page.. to radość się dodatkowo powiększy hihi :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam uwazam,że jesień jest ładna, tylko te jesienne depresje i deszcz mnie dobija :(
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  20. jak można nie lubić jesieni? to jest moja ulubiona pora roku <3 zdjęcia są piękne :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne klimatyczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie lubię jesieni, żaden post nie sprawi, że polubię xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, czuć ten jesienny-magiczny klimat ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale Wy jestescie ladne :3 taka jesien ladnie sie prezentuje, ale ja tam tej pory roku nie lubie i nie chce polubic :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia dziewczyny! :)) Ja w tym roku sobie nakazałam polubić jesień, bo jakoś ją przetrwać trzeba, więc lepiej znaleźć pozytywy niż wiecznie narzekać i męczyć tym siebie i innych wokół ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.