21 paź 2013

Pożegnania są do dupy.

Quotes about Goodbye - sweet quotes cute funny inspiring quote quotations - Asianfanfics.com
z weheartit.com

W momencie pożegnania nic się nie zaczyna. Zacząć się może później, albo tuż po akcie pożegnania.  W trakcie pożegnania, jest tylko pożegnanie. Odkąd pamiętam, zawsze wolałam się witać, otwierać, zaczynać coś, niż się żegnać, zamykać i kończyć.




Pożegnaniu towarzyszą często mocniejsze i intensywniejsze emocje, niż kiedy się witamy. Nieważne, czy nie będziecie się  widzieć  dzień, miesiąc czy rok. Nie chodzi o to, że będziecie płakać rzewnymi łzami, rozstając się z kimś bliskim zaledwie na chwilę, ale odczuwa się to intensywniej niż powitanie. That's my point.

Nie lubię tego strasznie. Zawsze się poryczę, jak bóbr. Mam czerwony nos, jestem spuchnięta, rozmazana i ogółem wyglądam jak jakiś mongoł.  W filmach wszystkie podobne sceny są pełne romantyzmu, uniesień, a makijaż aktorek jest nie do zdarcia nawet szpachlą. Nie wiem, ile tej tapety nakładają, może to jakiś specjalny, tajemniczy sposób, ale ja  chciałabym bardzo poznać tę prawdę.  Człowiek naogląda się takich bzdurnych filmów, a potem próbując odtworzyć takową scenę ( bo to przecież takie romantyczne) , nie zdaje sobie sprawy jak idiotycznie wygląda.
Pożegnania są do dupy.


ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

17 komentarzy :

  1. w filmach zawsze wszystko jest kolorowo, ale jakby przełożyć to na rzeczywistość to tak jak napisałaś sztucznie by wyglądało....czasami sytuacje różnie się potoczą....i nie mamy wpływu.... ja też nie lubię pożegnań......

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie lubię pożegnań....a najgorsze są te z moją siostrą i siostrzenicą, które mieszkają daleko, daleko stąd.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dalej pamietam moje pierwsze pozeganie z mamą jak wylatywalismy i obie wiedziałysmy, że coś się kończy. Ryczałam jak bóbr w samolocie, bo wiedziałam, że coś się kończy, ale też coś się zaczyna...Każde pożegnanie jest ciężkie jeśli jesteśmy ludźmi wrażliwymi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog bardzo mi się podoba
    +Obserwuję i myślę że po sobie zostawisz jakiś ślad na moim blogu :)
    +Zapraszam do mnie yykakalko.blogspot.com lub mój nowy jajestemsobiemania.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie lubi pożegnań a w filmach zawsze jest wszystko ładnie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pożegnania to najgorsze z najgorszego :( szczególnie dla osób, które się szybko przyzwyczajają do drugiej osoby... nowy cykl będzie z pewnością strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, no, nie zaprzeczę :) Ale rozmywający się makijaż też potrafi byc czasem naprawdę artystyczny. A, no i umiec się rozpłakac bez zmywania makijażu, to prawdziwa sztuka. Kilkakrotnie mi się to udało!
    Blog mi się bardzo podoba, zostaję tu na dłużej.
    Zapraszam też do siebie, jeśli chcesz.
    http://davocem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Staram się jak mogę unikać pożegnań, uciekając i zostawiając tylko krótkie 'cześć', bo inaczej będę ryczeć:)
    Czekam na nowy cykl!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W filmach to chyba muszą stosować jakiś fotomontaż, skoro makijaż tak dobrze trzyma się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nigdy się nie żegam,bo pożegnania kojarzą mi się ostatnio tylko ze śmiercią. ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidze pozegnan:(

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. daj spokój, idealny post dla mnie, żeby sobie poryczeć :D wczoraj właśnie wsiadałam do pociągu żegnając się i płakałam... następne spotkanie za 2 tygodnie. jeeeej, takie emocje są do dupy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pożegnania są smuutne :(
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jak bylam mała i moja babcia do mnie przyjeżdżała i potem przychodziło do jej odjazdu. Kiedy już po pół godziny ściskania mnie wyszła z domu i wsiadała do auta, ja biegłam do okna i zalewając się łzami machałam jej.

    OdpowiedzUsuń
  15. to przykre, że zwykle człowiek zauważa coś, jak to traci.. Czemu nie potrafimy cieszyć się tym co dostajemy od losu ?

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.