8 paź 2013

Wedding Photography


Małe dziewczynki marzą o księciu na białym rumaku, o długim welonie i pięknej białej sukni. Nie wiem o czym marzą chłopcy, ale dla nich ślub i  wesele chyba nie są takimi podniecającymi sprawami jak dla nas. Wesele to okazja do spotkania  się z dawno niewidzianymi krewnymi. Wszyscy się zjeżdżają, żeby świętować razem z młodymi i życzyć im dużo szczęścia i miłości.  Może być huczne  i drogie, ale  swój urok mają również skromniejsze i bardziej kameralne ceremonie.


Ślub to emocjonujące wydarzenie w życiu młodej pary, rodziców, dalszej i bliższej rodziny. Etap oficjalnego odcięcia się od mamusi i tatusia, i deklaracja chęci stworzenia nowej rodziny. Ma to jakąś magię, choć  mam na uwadze to, że jednak nie ma nic na pewno i nie ma nic na zawsze. Co prawda, wygodnie jest w to wierzyć i na pewno dużo łatwiej iść razem przez życie z wiarą, że jednak, to będzie wieczne.

Ale skupmy się na tym szczególnym dniu.  Coraz częściej mam okazję obserwować pary w ferworze przygotowań. Towarzyszę im w drodze do sakramentalnego "tak" i uwieczniam najważniejszy, przełomowy  moment  w życiu. Obserwuję, patrzę jak reagują na stres, jakie mają zwyczaje i jak oboje się podtrzymują na duchu. Wzruszam się... naprawdę, często gęsto, gdy tak patrzę na te pary. Ich szczęście jest tak silne, zdecydowane i prawdziwe. Ich oczy i uśmiechy są szczere i radosne, czasem zatopione w nostalgii i refleksji. Nic dziwnego, kończy się pewien etap, a  inny się zaczyna.

Zapraszam Was do oglądania:










Chciałam zamieścić tutaj jakieś ślubne inspiracje, ale stwierdziłam, że zrobię osobny post :)
Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Zdjęcia można oglądać TUTAJ, jeśli jesteście zainteresowani moją twórczością, to serdecznie zapraszam do lajkowania i udostępniania.

ściskam, Malina
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)





21 komentarzy :

  1. Dla mnie i dla Przemka ślub był tak samo ważny,może dlatego, że przeżywaliśmy go bardziej duchowo niż materialnie ;)
    Warto mieć dobrego fotografa na ślubie, zwłaszcza takiego, który potrafi uchwycić emocje malujące się na twarzy a niekoniecznie to co goście mają w talerzach i jak tańczą po kolejnym głębszym ;)
    Piękne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zdjęcia z własnego ślubu i wesela były w pierwszej piątce najistotniejszych. Wybrałam dobrze i nie żałuję. Wiem, że latami będę co chwilę zaglądać do naszego ślubnego albumu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panna młoda ma takie piękne oczy!
    Boskie zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, ślub to cudowne wydarzenie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, zachwycają klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie. Ah, poszłoby się na jakiś ślub! :) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak ma być, ładnie i z klasą, ale nie ma co poddawac się ślubnemu szaleństwu!!
    ♡ ♡ ♡ ♡
    wspaniale:*
    OLA♡

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia ;) Ogólnie uważam że zdjęcia ze ślubu to dużo lepsza pamiątka niż film. ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chyba Pan Młody przystojny. Pewnie wielka szczęściara z Panny Młodej :) Szkoda, że tylko z profilu go tutaj widać, ale co tam pofatyguję się i zobaczę na fanpage'u czy się nie myliłam ^^
    Co do idealnych ceremonii zaślubin, to moja największą inspiracją i idealną aranżacją tego wielkiego dnia jest ten filmik, które poznałam kilka miesięcy temu i się w nim zakochałam. Koniecznie musisz obejrzeć!
    https://vimeo.com/42805844

    OdpowiedzUsuń
  10. MALINA JESTEM Z CIEBIE DUMNA!!! :)) pełna profeska miszczu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moi znajomi proszą mnie bym robiła im zdjęcia na ślubach. Ten czas tak szybko leci, jeszcze niedawno wszyscy byliśmy w podstawówce. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja planuję ślub z prawdziwego zdarzenia :)
    piękne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  13. sama marze póki co o pięknym,ale skromnym ślubie :)
    wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia pełne radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne zdjęcia - ja bardzo tęsknie za foceniem uroczystości :(

    OdpowiedzUsuń
  16. zdolna Pani Fotograf :3 para młoda musi się mega cieszyć z takich ślicznych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdolniacha z Ciebie! chyba Cię zatrudnię kiedyś na swoim ślubie! :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.