10 paź 2013

wedding

Ślub to wydarzenie szczególne, które  z reguły planuje się  z dużym wyprzedzeniem, uwzględniając przy tym najdrobniejsze szczegóły. Dlatego też inspiracje powinnam podzielić na kilka osobnych postów, jak na przykład : suknie, wiązanki, wystrój, pan młody i wiele innych.;)  Dzisiaj wrzucam wszystko do jednego wora, jako że obiecałam garść inspiracji we wcześniejszym poście "wedding photography".

 Zapraszam:



Piękne ujęcie!

Co myślicie o tej koszulce?:)

grawer<3















Zdjęcia z
tumblr.com i weheartit.com
ściskam, Malina
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

18 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wśród moich znajomych zobaczyłam wielkie parcie na śluby. Nie wiem czy się cieszyć czy płakać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kreatywne fotografie ślubne. Jak już jakieś mieć to tylko takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szalone zdjęcia, a suknia na przed ostatnim przepiękna!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia! Mój ślub za 8 miesięcy, więc takie inspiracje są dla mnie wyjątkowo ciekawe! Przepiękne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie marzy taki niebanalny, maly slubik :). Najlepiej w plenerze. I zeby Ci dalsi znajomi dowiedzieli sie juz po fakcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne inspiracje :) Gdyby okazalo się, że biorę teraz ślub, nie wiedziałabym, jaką sesję ślubną powinnam zrobić. Tyle pomyslów dookoła, że aż trudno się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żartujesz... Ty wyglądasz jak księżniczka!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jezu, tylko nie oświadczyny w Paryżu pod wieżą ajfla! ;_;
    koszulka fajna, sprawiłabym sobie taką jakbym miała męża :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje, pewnie też będę zbierać takie przed swoim ślubem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moge tylko poogladac, bo slub mam juz za soba i to dobre 7 lat :P :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  12. koszulka jest straszna, ale cała reszta bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana ja tez juz Cie obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.