29 paź 2013

Wymuskani Niemcy mają więcej wyobraźni, niż co poniektóre kobiety. Wstyd!

Spacerując ulicami, dreptając w parku czy przesuwając wieszaki w sklepie, dosłownie wszędzie i zawsze oglądam i obserwuję ludzi. Lubię na nich patrzeć, a szczególnie jeśli jest na kim zawiesić oko.
justin bieber
Tutejsi też tak wyglądają.



Jestem w Niemczech zaledwie kilka dni, to dość krótko, żeby  poznać od podszewki tutejsze zwyczaje, zakamarki i ludzi. Byłam już w różnych miejscach i widziałam różne rzeczy. Patrzę więc również na te Niemki i patrzę i ledwo je widzę. Gubią się w natłoku kolorowych chłopaczków z finezyjnymi zaczesemi na głowie. Na palcach jednej ręki mogę zliczyć kobiety, które wyróżniają się z tłumu.

Nie chodzi mi o urodę, ale o sposób w jaki  się noszą, o ubiór, zdolność łączenia pojedynczych elementów garderoby, kreatywność oraz wyczucie stylu. Szafiarka ze mnie żadna, trendy obchodzą mnie raczej średnio, mimo że, lubię dobrze wyglądać. Sądzę, więc że z tymi kobietami jest coś nie tak. A może faceci zawyżają poprzeczkę?
Nawet asortyment sieciówek w dziale dla kobiet jest mniej atrakcyjny, niż ten dla panów. Dramat! Kobiety mają tutaj ciężkie życie.

Niemcy są lepiej ubrani od niemieckich kobiet, ale czy samo słowo "lepiej" oznacza, że faktycznie większości się to podoba, czy  może  oznacza to jedynie, że więcej na siebie wydają? Jeśli komuś odpowiada stylówka a la Bieber, to teraz  pewnie myśli, jakby mnie tu zhejtować i puka się w czoło , co za farmazony wypisuję. Przykro mi, mnie niestety, to nie jara.

Dla mnie mnie mężczyzna, który jest wypindrzony, bardziej niż ja wypada z rankingu na mojego męża. Za bardzo martwię się o swoje zdrowie psychiczne i to żeby nie wpaść w kompleksy. Co najwyżej, mogę obsadzić go w roli mojej koleżanki:)

Chciałabym poinformować Was również, że następny post, pojawi się dopiero, jak ogarniemy neta, sądzę, że to kwestia kilku dni. Wtedy również odpiszę na Wasze komentarze i wiadomości.

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

16 komentarzy :

  1. Ale się uśmiałam z ,,roli mojej koleżanki". :D Moja córka miała chłopaka który spędzał czas na pindrzeniu dłuższy niż my wszyscy razem wzięci. Oszalałabym, pewnie musiałabym walczyć z nim o kosmetyki, dziękuję. :D Miłego pobytu w Niemczech. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. może nie mają czasu na "dobre" ubieranie się?
    dziękuję bardzo za ten miły komentarz C:
    zapraszam na nową notkę :3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem dokladnie jak niemcy ale austriacy ubieraja sie koszmarnie a jak patrze na ludzi u mnie w pracy... szok zero pomyslu, zero polotu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle, jak kobieta jest za bardzo wypindrzona, a jak facet - to już tragedia. Lubię się czasami powygłupiać z wyglądem, ale na co dzień wolę być naturalna i to samo podoba mi się u płci przeciwnej. I nie chodzi mi tu o zwykłą dbałość o wygląd, tylko jak ktoś rzeczywiście przegina.

    Pozdrawiam
    Ania z tripleAworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś to tak jest wszędzie na zachodzie że faceci lepiej wyglądają niż kobiety. Chociaż pewnie sama zauważysz, ze oni wcale nie są specjalnie widoczni na typowych zakupach w wielkich centrach handlowych. Nie wiem jak tam ale w Anglii mamy dziwne zjawisko ubierania facetów przez kobiety: To one (mamy, dziewczyny, narzeczone, żony) ubierają facetów pod względem własnego upodobania, widzi mi się, które naprawdę jest ZNAKOMITE i całość stylizacji przeciętnego faceta stoi wysoko ponad przeciętną. Tylko one same nie mogą sie jakoś ogarnąć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Malinka, a do jakiego miasta Cię poniosło? Może jesteś gdzieś nieopodal mnie, a nawet o tym nie wiem.. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak daleko ode mnie..:/ ja w Ingolstadt:)

      Usuń
  7. Ja jestem z tych starodawnych, facet powinien być brzydszy od kobiety, a już na pewno Kobieta powinna być na pierwszym planie jak idą razem ;p;p Facet dla mnie powinien być taki troszkę bardziej dziki a nie jak dziewuszka ;) To takie moje zdanie ;p Mnie się tacy bardzo wymuskani z przedziałkami nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, jak byłam w niemczech, to wszędzie pełno "chłopaczków w leginsach" - tragedia! :D a kobiety to jakieś zapuszczone tam chodzą...

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymaj się w tych Niemczech :) haha, oni rzeczywiście noszą takie fryzurki.. ja naprawdę ni ewiem, czemu ich Bieber tak inspiruje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja widze jak tu w krakowie niemki chodza ubrane;/ masakra zero taktu w tym co maja na sobie:) pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też się smucę z tego powodu i zapraszam do Bawarii! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, zauważyłam to samo. W Berlinie akurat jest mnóstwo narodowości, więc ludzie wyglądają różnorodnie i ciekawie, ale da się w tłumie rozpoznać Niemki. Są takie szare, zwyczajne. Według mnie w ogóle nie potrafią się ubrać. Rzadko zdarzy mi się zawiesić na jakiejś kobiecie oko. Jeśli już to przeważnie są to kobiety z innych krajów. Natomiast mężczyźni, tak jak napisałaś, wyglądają jak takie klony Biebera. Włoski na żel, obcisłe spodnie itd. Nie ogarniam tutejszej mody :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie powiedziane :) Chłopak ma byc męski, dodawac otuchy i zabijac pająki, ale i dbac o siebie, choc nie na tyle, by zabierac nam miejsce przed lustrem.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.