29 lis 2013

Jak się nie zatracić?



Szalenie to miłe, kiedy wiążesz się z kimś i wszystko maluję się w pięknych kolorowych barwach. Niestety, łatwo można popaść w błędne koło, całkowicie zamykając się na świat, który was otacza. Jak w związku nie zatracić swojego ja?


Przechodziłam przez to sama i zanim  zmądrzałam, to wcale na dobre mi to "odcinanie" nie wychodziło.  Teraz jestem dużo bardziej świadoma i za bardzo szanuję ludzi, którzy mnie otaczają. Szanuję swój czas i nie każdemu chcę go poświęcać, ale nie powielam już starych błędów i nie odcinam się od moich bliskich.

Czy będziesz szczęśliwa/ szczęśliwy kiedy poświęcisz swoje ja, na rzecz drugiej osoby? Uważaj, możesz dużo stracić! Zadawałaś sobie pytanie, czy chcesz zrezygnować z tego co lubisz? Kiedy się zakochujemy nie zastanawiamy się nad tym co stracimy i nie myślimy tego typu kategoriami. Swojej drugiej połówce chcemy nieba przychylić i po prostu zapominamy, że chcąc nie chcąc, możemy się trochę zatracić. Chcesz tego?

Nie chcesz.

Co zrobić?
Szanuj swój czas i nie zapominaj o rzeczach, które sprawiają ci przyjemność. Jeśli twój facet unika wystaw, oper czy innych rozrywek, w których ty się czujesz jak ryba w wodzie, wybierz się z kumpelą. Odklejcie się na chwilę i zajmijcie własnymi sprawami.

Z życia trzeba brać pełnymi garściami! :)
ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

15 komentarzy :

  1. To bardzo ważne aby być ciągle tą samą osobą i nie stracić siebie w związku, to dotyczy zarówno faceta jak i kobiety. Dobrze jest pamiętać o tym, że można mieć sfery życia tylko dla siebie, czy to są babskie plotki, czy męskie spotkania, nie trzeba się osaczać, bo to przecież nigdy do niczego dobrego nie prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, przekonałam się na własnej skórze. Szkoda że tak późno. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dodatki ja też je lubię:) dodają uroku... ja stawiam na poduszki, swieczki, i mysle nad zmiana zasałon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takim podejściu najgorzej jest po rozstaniu, przecież nie żyje się tylko i wyłącznie dla tej jednej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy przechodzi chociaż raz w życiu przez taką relację, na skutek której wszystko się zatraca. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałaś prawdę. To ważne w związku, aby się nigdy nie zmieniać dla faceta, on musi akceptować to, ze masz takze inne zainteresowania poza "nim" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuje się pod tym, co napisałaś.
    Nie można zapominać o sobie i swoich potrzebach!

    OdpowiedzUsuń
  8. czasem warto sie zatracic na chwile :) to nie jest az takie grozne! ale potem faktycznie warto zadbac rowniez o siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful job right here. I definitely enjoyed what you had to say. Keep going because you certainly bring a new voice to this subject. Not many people would say what youve said and still make it interesting. Properly, at least Im interested. Cant wait to see additional of this from you.
    jeux de guerre

    OdpowiedzUsuń
  10. Malinko pięknie powiedziane dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie ktoś poruszył ten temat. Doskonale się zgadzam. Związek jest ważny tak samo jak przyjaźń:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze na to uważałam. Moze dlatego, że to ja byłam tą, którą ktoś olewał z racji związku. Dlatego staram się tego nie robić... Przyjaciele - ważna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie, najważniejsze to nie żyć w takiej "związkowej bańce" ;p ważne jest mieć swoje pasje, znajomych, zainteresowania, aby też im się poświęcać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. całkowicie się z Tobą zgadzam Kochana! nie musimy 'tracić siebie' na rzecz związku, bo wtedy i związek może stać się nie taki jakbyśmy chcieli, toksyczny? Druga osoba jest tak samo ważna jak "ja" :) trzeba znaleźć w tym wszystkim równowagę.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie z tym trochę trudniej, ponieważ z miłości wyprowadziłam się z rodzinnego miasta w Polsce do Berlina w Niemczech. Chcąc nie chcąc mój wybranek serca jest całym moim światem, jednak kiedy jeżdżę do mojego Poznania, spędzam czas z przyjaciółkami, rodziną i nie jest tak, że jestem tylko z nim i przy nim :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.