24 lis 2013

Moje początki z blogowaniem - Świat według blogerek

Świat według blogerek - to nowy dział, który chciałabym Wam przedstawić.  Co go wyróżnia? To, że każda blogerka będzie mogła wypowiedzieć się  na  poruszane tutaj tematy.  Ile dziewczyn, tyle punktów widzenia, zapowiada się ciekawie prawda? Jeśli posty tego rodzaju się przyjmą, to zacznę je dodawać  regularnie. A w przyszłości, kto wie, fajnie byłoby współpracować z pewną  i solidną grupą  "wypowiadających" się dziewczyn.;) a teraz... uwaga, uwaga! Achtung, achtung!


Dzisiejszy temat : "moje początki z blogowaniem"


Malinowa rzeczywistość powstała, ponieważ szukałam kącika na swoje przemyślenia, a przede wszystkim  pragnęłam znaleźć miejsce, gdzie będę mogła zamieszczać swoje zdjęcia. Początkowo pisałam odświętnie, i tak, przez około rok marnie egzystowałam. Dalej mam problem z systematyką, ale nie jest on już na tyle poważny.:) Lubię mój własny skrawek internetu i czuję, że robi się coraz bardziej mojszy.:)

Wypowiedzi  blogerek:

  • Ewa, autorka bloga -Nie znam się, to się wypowiem

    Założyłam bloga, aby oderwać się od rutynowego pisania artykułów do pracy. Poza tym chciałam podzielić się swoim zdaniem na temat tego, że zawsze od nas zależy to jak widzimy świat. Chcę dzielić się swoim optymizmem, namawiać do wystrzegania się polskiego malkontenctwa i do cieszenia się z małych rzeczy, które są obecne w naszym życiu, a bywają zupełnie niedostrzegane przez nas. Poza tym bardzo cenię sobie wymianę myśli dlatego na prawie każdy komentarz z chęcią odpowiadam. Blog służy mi też do chronologicznego spisywania fajnych wydarzeń w moim życiu. Na razie się sprawdza, bo chętnie wracam do swoich poprzednich postów, kiedy zdarza mi się mieć gorszy dzień.
  • Daria, autorka bloga - Zapach deszczu

    Swojego bloga założyłam, ponieważ pragnęłam gdzieś wyrzucić swoje myśli, oraz podzielić się tym co lubię, tym co mnie interesuje. Zakładając bloga, nie myślałam że poznam tyle wspaniałych ludzi. Nie myślałam nawet że większe grono osób zainteresuje to, o czym piszę. Teraz uważam że założenie bloga było jedną z lepszych decyzji. Sprawia mi to ogromną przyjemność, nie wyobrażam sobie, że mogłabym z tego zrezygnować.
  •  Edyta, autorka bloga -Schokoladehimmel

    Blogować zaczęłam parę lat temu, kiedy blogowanie nie było jeszcze tak popularne jak dziś. Zaczynałam jeszcze wtedy na onecie. Potrzebowałam spokoju, chwili wytchnienia i miejsca gdzie będę mogła przelać wszystkie swoje emocje. To wszystko dawał mi blog. Pisałam wtedy dla siebie, jednak z każdym dniem na blogu pojawiały się wiadomości, pojawiali się komentatorzy i to dawało mi motywacje. Po paru latach przeniosłam się na blogspot i jestem aż do dzisiaj. Motywację do pisania dają mi przede wszystkim inni blogerzy, a sam blog pozwala mi w jakiś sposób rozwijać się, pokazać coś swojego, dzielić się tym co kocham z innymi. Dzięki blogowaniu poznałam wiele niesamowitych osób, z niektórymi udało mi się spotkać, z niektórymi mam nadzieję na spotkanie.
  • Mary, autorka bloga - Anatomia duszy

    Bloguję odkąd skończyłam 11 lat, a to niemalże połowa mojego życia. Zawsze czułam potrzebę pisania, chciałam przekazać swoje pasje, zainteresowania, a wraz z wiekiem emocje i uczucia. Pamiętnik nie wystarczał, chciałam się tym dzielić z innymi. Teraz, mimo tego, że jestem już dorosła, blogowanie jest oficjalną i nieodłączną częścią mnie, zwłaszcza, że dzięki temu mogę dzielić się ze światem moimi fotografiami, które często mówią więcej niż samo słowo. Był krótki moment, kiedy nie prowadziłam żadnego bloga - jednak wtedy czułam jak coś się we mnie zbiera, coś co nie ma ujścia w żaden inny sposób. Musiałam do tego wrócić.
  • Nathie, autorka bloga- Nathiewheel

    Założenie bloga było bardzo spontaniczną decyzją, która zrodziła się w mojej głowie i zaraz po tym odnalazłam swoje miejsce w sieci. Po pierwszych kilku postach miałam ochotę zrezygnować z tej "zabawy", ale później zaczęło się poznawanie nowych ludzi co niesamowicie mnie zmotywowało do pokazywania siebie i swojego świata z każdej (no może prawie każdej) strony jak i również poznawanie świata innych blog, tak też jest do dzisiaj. W sumie to myślę, że motywujemy siebie nawzajem w pewnym sensie.
  •  Aleksandra, autorka bloga -Zrozum to wreszcie

    Trudne pytanie. Jednak wydaje mi się, że było to spowodowane tym, że lubiłam pisać (i nadal lubię). Chciałam dzielić się swoim zdaniem z innymi, wcześniej obserwując jak cudo zwane "internetem" działa. Poza tym, po latach doszłam do wniosku, że blog to kopalnia wspaniałych osób, których poznanie w realu czasem wydaje się być niemożliwe. Bo tu, w życiu, często udajemy niedostępnych, jednak w starciu z internetem, z blogiem, wszystko jest lepsze, bardziej naturalniejsze. Moją motywacją była chęć pisania, to już się powtarzam. Oczywiście, blogi to straszne zjadacze czasu, ale co zrobić? Poznałam dzięki niemu wiele wspaniałych, kochanych osób, i gdybym jeszcze raz miała możliwość zaczęcia od nowa - zdecydowałabym się bez chwili pomyślenia.
    Ogromne podziękowania dla Was, dziewczyny, że zabrałyście głos!

    ściskam, Malina
    Bloglovin
    Facebook  

    NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
    INSTAGRAMIE! *klik*
    (To wielka radość,
    gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
    Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

17 komentarzy :

  1. Blogowanie daje naprawdę wiele, pozwala się jakoś oderwać od codzienności i poznac przy tym niesamowitych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna inicjatywa! Zastanawiam sie kiedy zaczęło się moje blogowanie. Od zawsze odkąd nauczyłam sie pisać i czytać, miałam wielką potrzebę przelewania moich, najpierw niezdarnych, dziecięcych, a później coraz dojrzalszych mysli na papier. Bylo to tak silne uczucue jak potrzeba odddychania, jedzenia, codziennej higieny. Pisanie przynosiło mi spokój, rozwijało wyobraźnię, bywalo autopsychoterapią. Ludzie, którzy mnie znają sugerowali mi, żebym zaczęła pisać bloga, ale dla mnie niedzisiejszej i "nietechnicznej" - internet jawił sie jako niezrozumiały i daleki świat. Do blogowania ostatecznie namówiła mnie pewna studentka - moja siostrzenica Asia i to ona wprowadziła mnie w tajniki blogowania, ucząc stawiać pierwsze kroki. Tak mnie to pochłonęło, że stało sie częścią mego zycia. Początkowo pisałam głównie dla siebie przez nikogo nieznana. Z czasem pod mój wirtualny dach zaczęli zbłądzać różni ludzie, zostawali na dłużej, odnajdowali w moim pisaniu swoje emocje, problemy, radości. Ta świadomość, że możesz komuś umilić kilka chwil, lub wywołać czyjść uśmiech lub wzruszenie było dla mnie potężną motywacją.
    Ot i moja historia...
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na cykl! I w dodatku poprzez tego posta poznałam nowe blogerki :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! :) poznałam wiele wspaniałych osób na razie wirtualnie,ale kto wie może kiedys uda się spotkać:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie spodobała mi się ta inicjatywa :) mam nadzieję, że się spodoba czytelnikom. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i wzięło mnie na przemyślenia dlaczego tak naprawdę założyłam blog.... i już sobie przypomniałam, że szukałam właśnie swojego kącika, gdzie będę mogła pisać o wszystkim, i dzielić się każdą swoją myślą ze światem. I ciesze się, że jestem tu już tak długo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najs najs najs!
    ja moje blogowanie zaczęłam całkiem niechcący,od zawsze miałam bloga ale w wieku nastoletnim było to pisanie niepoważnych pierdół, później chodząc do szkoły kosmetycznej z zapałem robiłam makijaże w domu i wrzucałam na fb. tak się spodobały znajomym,że postanowiłam zacząć wrzucać je na bloga, były to makijaże mega niedopracowane i robione zwykłą ,,małpeczką" ale ileż frajdy! teraz moje ,,poważne" blogowanie jest prawie jak druga praca i stało się po części obowiązkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może to co napiszę będzie bardzo nieskromne, ale powiem, że bardzo mi się podobają te Nasze wypowiedzi! Mam nadzieję, że nie tylko mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł:)
    Ja bloga zaczęłam prowadzić jako nastolatka;) ale jeszcze nie wiedziałam po co mi to i dlaczego to robię. Kiedy w lutym 2012 roku założyłam konto na blogspocie, pierwszym założeniem jego było wyrzucenie z siebie ciężaru po śmierci bliskiej mi osoby i poczucia winy. Jednak bałam się, że zamiast w miarę możliwości moje pisanie będzie pozytywnie odbierane, a wręcz przeciwnie, będzie krytykowane... I tak już zostało;) jestem tu i piszę o czym myślę i czuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że Edyta tak samo jak ja przywędrowała z onetu. :) Mamy chyba mnóstwo przybyszy stamtąd na blogspocie, bo tamta blogosfera naprawdę robiła nam psikusy. ;) Bardzo podoba mi się ta całą inicjatywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się Twój pomysł :-)

    ja założyłam bloga bo chciałam poznać fajne, interesujące osoby i ich opinie na poruszane przeze mnie tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miło sie tego czytało, aż i mi sie na takie wspominki wzięło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak fajnie poczytać takie posty, poznać nowe blogi i ich autorki włąsnie czytając takie wypowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie!!! przegapiłam, ale w sumie chyba nie miałabym nic odkrywczego do powiedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba wszystkie mamy podobne historie, ale to świadczy o tym, że jest coś co nas wszystkie mocno łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie blogowanie zaczęło się od nadmiaru informacji, którego nie mogłam przekazać moim uczniom ;). W końcu nie da się non-stop robić zajęć o Oktoberfest/Weihnachtsmarkt/Niemczech/Szwajcarii/Austrii ;). Ale przyznam szczerze, że spodobało mi się blogowanie, bo motywuje równiez mnie samą do rozwoju i wyszukiwania nowych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja blogować zaczęłam kiedy miałam 14 lat. Jednak moje pierwsze blogi nie były zbyt ciekawe, pisałam zbyt często i o zbyt prywatnych rzeczach z mojego życia. Mój prawdziwy, dojrzalszy blog założyłam w maju tego roku. "Bąbelkowo" jest dla mnie miejscem, w którym mogę opisać wszystko co jest dla mnie ważne i istotne w jakiś sposób, jednak z odpowiednio zachowaną prywatnością. Czasem zdradzę kilka szczegółów ze swojego życia, czasem wstawię posty z fotografiami mojego autorstwa, a innym razem opiszę ciekawą książkę, film czy przepis kulinarny. Uwielbiam swojego bloga, nawet pomimo tego, że nie jest zbyt popularny. Piszę przeważnie dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.