28 lis 2013

Sposoby na ocieplenie wnętrz


Love
Jestem fanką prostych rozwiązań. Prostych i jednocześnie nie wymagających większych nakładów finansowych. Małe dodatki mogą poczynić wielkie zmiany. W miejscu do którego wracam codziennie, w którym odpoczywam i oddaję się codziennym rytuałom, chcę przede wszystkim czuć się dobrze. Ciepłe i przytulne wnętrza, to coś co wpasowuje się idealnie w mój gust. Zwłaszcza o tej porze roku, kiedy wielkim wyzwaniem staje się wyjście z domu, a nawet wstanie prawą nogą z łóżka.

Mam kilku faworytów, które wspaniale ocieplą wystrój każdego wnętrza i które sama chętnie stosuję.



Rzeczy, które można zastosować:

1. Poduszki -Uwielbiam beże i brązy, do tego przytłumione światło i robi się bardzo klimatycznie. Miło i wygodnie!

Гостиная - Диваны и кресла, Мебель для ТВ и мультимедиа еще - IKEA

2. oświetlenie (lampy, lampiony, świeczki)
Jestem zdania, że odpowiednie oświetlenie naprawdę może zdziałać cuda i całkowicie odmienić pomieszczenie. Przekonałam się o tym zaczynając swoją przygodę z fotografią. Światło świec działa na mnie kojąco, dodatkowo można poszaleć z zapachami! :)

candle,candles,fashion,inspiration,colors,diy,autumn,fall,fire
Christmas Time
blue,interior,oriental,perfect,foods,beach,boho,hippie

Dahena


3. Zasłony
Fan Pleat Curtains are perfect for daily opening and closing for privacy and light control or decorative side panels.

Art Déco Mistinguett Room in L'Hôtel, Paris1

4. Motywy na ścianę- tutaj istnieje cała gama możliwości, począwszy od motywujących napisów, po  fotograficzne kolaże.  Dla tych, którzy nie lubią kombinować są różne wzory naklejek. Mała zmiana, może wyjść na dobre!
Sadly...yes
Home decorating
(2) Likes | Tumblr

Jako, że ja, co chwilę robię jakieś przemeblowania  i gonię za zmianami, to pozwalam sobie na różne kombinacyjne wariacje. Tego typu dodatki, potrafią odmienić przestrzeń bardziej niż przestawienie szafy na drugą ścianę :)

zdjęcia z weheartit.com
ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

6 komentarzy :

  1. tez jestem miłośniczką prostych rozwiązań :D te poduszki i zasłonki sa super i sa bardzo dobrym rozwiązaniem :d
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszki, pledy, świeczki, zdjęcia - kocham i stosuję. W dodatku zimą im więcej świeczek, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie zgadzam się z Tobą w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, obrazki mi sie nie laduja, jest mi smutno i ide plakac ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam świeczki i zdjęcia na ścianach. Szkoda, że obrazki mi się nie wyświetlają, może mogłabym napisać coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.