21 lis 2013

truskawki -na zdrowie i urodę


W sezonie cierpię na truskawkowy przesyt, ale gdy tylko przychodzą zimniejsze dni w wyobraźni tworzę truskawkowe desery i koktajle. Nie dość, że są pyszne, to jeszcze takie zdrowe!:)

Truskawki zawierają mnóstwo witamin: C, B1, B2 i A, dodatkowo zawierają mikroelementy ważne dla naszego zdrowia, np: fosfor, wapń, żelazo, a także magnezu i manganu.

Działają bakteriobójczo,  odkwaszająco i wzmacniająco oraz ułatwiają walkę ze stanami zapalnymi.

Owoce, jak powszechnie wiadomo, pomagają schudnąć. Szczególnie truskawki, które poprawiają przemianę materii, wspomagają trawienie oraz usuwanie z organizmu toksyn.

Jedzcie truskawki! to sposób na zdrowie i piękno:)


ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

21 komentarzy :

  1. no właśnie w sezonie jest ich za dużo i szybko się przejadają ;p a teraz chętnie bym zjadła ale to już nie ten sam smak... :) pozdr. FC

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawki i bardzo często robię z nich koktajle, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I w dodatku są przepyszne. Kiedyś zagłębiałam się w tematykę witamin, w jakich owocach jakie można znaleźć witaminy, nawet post o tym powstał, ale dawno temu usunęłam go.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam truskawki, ale nie moge ich zbyt wiele jeść bo mnie wysypuję :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam truskawki ale tylko i wyłącznie w sezonie. Mrożone i takie z hipermarketu sprowadzane nie wiadomo skąd do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak jest, latem ma sie już dość a zimą brakuje. :) Coś w rodzaju syndromu weselnego. Na imprezie nie chce się jeść a na drugi dzień! Tęsknota za tym co było na stole. ;))) Uwielbiam truskawki i maliny. Te drugie mogę jeść bez przerwy, bez względu na porę roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. truskawki - ja już nawet swoich własnych mrożonych nie mam. wszystkie pochłonęłam :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham truskawki i latem nigdy mi się nie nudzą. Zimą i jesienią kupuję mrożonki, ale to już niestety nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. zima czasami sięgam po mrożone truskawki i cierpliwie czekam na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam truskawki mogę zjadać tonami i w sezonie i w zimie maja taki nietuzinkowy zapach i smak, ach smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post :) kocham truskawki, chociaż przyznam szczerze że tylko jeść :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham truskawy ♥ mega żałuję, że sezon jest taki krótki..

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam :) ale mi smaka zrobilas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że to jedne z moich ulubionych owoców, przynajmniej coś zdrowego jadam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. co to za projekt? ja się dołączę :)) skąd masz te truskawki ?:D

    OdpowiedzUsuń
  16. truskawki mniam mniam :))))))
    fajny blogasek, czytam, obserwuję :))))
    gorąco zapraszam do siebie sissi1910.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale nabrałam ochoty na koktajl... ;) faktycznie coś w tym jest, że zimą zapominamy o owocach i wszystko zastępujemy ... czkoladą :) - przynajmniej ja!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Truskawki mogłabym wcinać cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeeej, ale narobiłaś mi ochoty! wypiłabym taki koktajl truskawkowy♥ ostatnio jadłam pierogi z truskawkami :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja przez ostatnie trzy sezony miałam truskawki po uszy, ale teraz wszamałabym kilka;)
    Szkoda, że przegapiłam ten post o wyzwaniu, sama bym się zgłosiła;) pozwolę sobie spróbować 'sprzedać' ten pomysł u siebie:) Mogę?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam truskawki, ale głównie wtedy kiedy jest na nie sezon. Najbardziej lubię je podane ze śmietanką 30% i cukrem, albo w postaci pysznego, orzeźwiającego koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.