27 gru 2013

fotosession in Düren/ Magda


Od czasu przeprowadzki minęło już trochę czasu.  Ciężko jest  wkręcić się  w nową codzienność. Düren to ładne miasto i mam nadzieję, że wykorzystam jego możliwości w pełni podczas przyszłych sesji zdjęciowych. Tym razem zdjęcia robiliśmy podczas Weihnachtsmarkt przy kubku pysznego Glühwein. Muszę przyznać, że bardzo polubiłam grzane wino i magiczną atmosferę, która za sprawą muzyków i mieniących się światełek stała się naprawdę wyjątkowa. Hmm, chociaż może to przez te wino...

Wracając do zdjęć, to ogromne podziękowania i brawa należą się Magdalenie S. pomimo młodego wieku, świetnie sprawdziła się w świątecznej sesji.:)
Zapraszam do oglądania tutaj, jak i na facebooku, gdzie możecie zobaczyć dużo więcej.

Du bist herzlich eingeladen zu einer fotosession in Düren :)




ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

Wybaczcie zaległości związane z blogiem i komentarzami. Mam problemy z łączem, obiecuję, że wszystko nadrobię! Ubolewam, że nie mogę Was odwiedzać!!!!


16 komentarzy :

  1. Rzeczywiście, modelka prezentuje się niesamowicie :) Zapewne w takich momentach aż tętni ta magia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się nie omijać nowych notek na Twoim blogu, ale jednego jestem ciekawa - dlaczego się wyprowadziłaś? Bo czytałam notki o tęsknocie itp, ale chyba ominęłam powód.
    PS: piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że cała przeprowadzka przebiegła bezboleśnie? Ściskam Cię mocno emigrantko, która dołączyła do naszego grona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj i ja na Weihnachtsmarkt bym pojechala ;) alez masz wlosy :) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia robisz Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, chyba takie jakie zdjęcia powinny być, szczęśliwe chwile zamrożone w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przeprowadziłaś się na stałe?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. shih tzu :)

    zazdroszczę miejsc do sesji ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. A z ciekawości zapytam, jak przerabiasz zdjęcia? szczególnie te ślubne? jakiego programu używasz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno perspektywy lepsze niż tutaj w Polsce, dlatego trzymam kciuki by tam Ci się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Ja tez nie mieszkam w Polsce ;)
    obserwuje i licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, to ostatnie naprawdę rewelacyjnie uchwycone :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.