8 sty 2014

Jak oczyścić organizm z toksyn?

Początek roku, to czas szumnych, wielkich postanowień. Co prawda, niektóre są zbyt wygórowane i rzucamy je niemalże na starcie. Czasami górę bierze lenistwo i odkładamy postanowienia na jutro. Jestem jednak przekonana, że te postanowienia, które  dotyczą zdrowego trybu życia, powinny być wcielone w naszą codzienność. Na początek - oczyść swój organizm z toksyn- po świętach i sylwestrze, pewnie co nieco się odłożyło!

Po pierwsze, zanim zaczniemy oczyszczanie organizmu, należy przestać, go zanieczyszczać. Odłóżmy więc bezwartościowe jedzenie, słodycze, alkohol i inne używki. Gwarantuję Wam, naprawdę szczerze, że poczujecie się o wiele lepiej.

1. Spożywaj dużo owoców i białek ograniczając przy tym do minimum mięso.
2. Podstawą jest picie dużej ilości wody. Wypłukuje toksyny i zmniejsza łaknienie.  Zielona herbata jest równie skuteczna w pozbywaniu się toksycznych substancji z organizmu.
3. Codziennie rano pij szklankę ciepłej wody z cytryną i miodem.
4. Zwiększ swoją aktywność fizyczną.
5. Wybierz się do sauny.

To na tyle. W łatwy sposób możesz pomóc sobie i poprawić swój wygląd oraz samopoczucie.  Bardzo dobry początek:)

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

18 komentarzy :

  1. Kiedyś piłam dużo wody i chyba nawet za dużo...pojawił sie u mnie celulit wodny :( mówią,że to z tego,że bardzo dużo wody piłam. Od tamtej pory nie noszę wody do szkoły i nie spożywam jej w takich ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. wody i zielonej herbaty piję dużo :) a nad aktywnością cały czas pracuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. warto jesc warzywa i brazowy ryz.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice Post!!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :)
    obserwuję już jakiś czas i gorąco zapraszam do siebie sissi1910.blogspot.com :)
    czy możesz mi napisać co mam zrobić by też znaleźć się na instagramie? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jutra zaczynam pozbywac sie toksyn! :) nie wiedzialam ze trzeba ograniczyc mieso, dobrze wiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :D po świętach chętnie skorzystam :D
    oj przyda się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sauna to najlepszy sposób. tzry seryjki: 30, 20 i 15 minut w temperaturze 75*C. Nie dość że tracimy wszystkie toksyny z potem to chcąc nie chcąc schodzi nam tkanka tłuszczowa i tracimy na wadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? WRITE me if you agree)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. przede wsztstkim wieksza aktywnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaa chcę do sauny! a woda dobra rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. od zawsze piję dużo wody :) w tym roku faktycznie postanowiłam coś ze sobą zrobić, ale zamiast brać się za to sama, poszłam do dietetyka. Wiem, że dostanę zdrową dietę i odpowiednie dla mnie ćwiczenia :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hi! nice blog!!
    follow to follow?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. Zieloną herbatę (parzoną, nie taką z torebki :)) piję już od kilku miesięcy i widzę różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałoby się od toksyn uwolnić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jaki dokładnie masz dostępny dach? Mnie się marzy taki typowo zagracony, taki w nowojorskim stylu trochę :) Z taką wysoką betonową barierką. Ale tu w Łodzi nic takiego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Z piciem wody mam największy problem, bo wcale nie chce mi się pić. Czasem wypijam zaledwie dwie, trzy szklanki wody dziennie. Tak już po prostu mam :P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.