28 mar 2014

Hello Spring! 9 rzeczy, które trzeba zrobić wiosną


Pewnie nie macie okien, na pewno też nie wychodzicie z domów i internet nie zdążył was jeszcze poinformować "Halo! Wiosna". Zachowajcie spokój, przychodzę z pomocą! :) Jak najlepiej przygotować się na wiosnę? Co trzeba zrobić, żeby całkowicie pożegnać zimę? To moja mini-lista, jak wygląda Wasza?

1. Wiosenne porządki- ta czynność, nie cieszy się szczególnym entuzjazmem, ale jak trzeba, to trzeba.  Gruntowne porządki, począwszy od otaczającej cię przestrzeni, skończywszy na... przetrzepaniu szafy. Wyrzuć rzeczy niepotrzebne, długo nienoszone i z oznakami zużycia.  Bez sentymentów, zrób miejsce na nowe, wiosenne ciuchy.

2.Więcej aktywności na powietrzu
- jeżeli dotychczas ćwiczyłaś w domu, lub na siłowni, to teraz możesz skorzystać ze słonecznej pogody i trochę urozmaicić swoje treningi. Ćwicz na dworze, w ogrodzie przed domem, wybierz się na rower lub spacer. Ruch na świeżym powietrzu, ma dobry wpływ na nasze samopoczucie. Należysz do ludzi, którzy zimę przesypiają zakopani pod stertą poduszek? Wiosna, to dobry moment na zmiany! :)

3.Ciachnij włosy -... skoro rozmawiamy o zmianach, to może warto zmienić coś w swoim wyglądzie? Nawet minimalne odświeżenie, będzie miało pozytywny wpływ. Podetnij włosy,  bez sentymentów, zima i tak pewnie dała im niezły wycisk. Moje są w opłakanym stanie i czekają już na wizytę u mojego zaufanego fryzjera! Od ciebie zależy, czy zdecydujesz się na radykalne cięcie, czy tylko ograniczysz się do podcięcia końcówek.

4.Kwiaty- Wypełnij nimi swoją przestrzeń, teraz pięknie kwitną! Nieważne, czy to będzie podwórko, okno, czy postawisz wazon z pięknymi żonkilami  na stole w kuchni.

5. Zakupy
- To punkt, który chyba sprawia najwięcej radości. Pora kupić kilka wiosennych fatałaszków. :)

6. Piwo w plenerze-  Zawsze, ktoś, gdzieś będzie chętny :)  Ja uwielbiam takie spotkania z przyjaciółmi! :) Ulubiona miejscówka w PL, w naszej małej mieścinie, była nad rzeką.  Kudeł, będziemy musiały nadrobić! :)

7.Pij dużo wody- Człowiek nie jest taki, że  tylko by piwsko  żłopał!  Woda, ważna rzecz, trzeba ją pić, żeby być pięknym i zdrowym!

8. Kup nowe okulary przeciwsłoneczne- jakie są najmodniejsze w tym sezonie? :)

9.Kup nowe perfumy- Ciężkie, zimowe zapachy, zostaw na wieczory. Na co dzień, warto się zaopatrzyć w jakieś energetyczne, orzeźwiające kombinacje zapachowe.

Szczęśliwej wiosny, miłego piąteczku!

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

22 komentarze :

  1. Co do każdego punktu się zgadzam, tylko przy ostatnim boli mnie aż serce jak patrzę na tą 'perfumę'...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niebawem idę ciachnąć!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że gdy tylko wiosna zawitała to praktycznie wszystkie punkty prócz okularów słonecznych wypełniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczkę dostałam od siostry,ale nie mam pojęcia skąd ona ją miała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko oprócz punktu 4. No z wyjątkiem grzyweczki. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szafie już czystkę zrobiłam, teraz robie moim córkom ;))
    Okulary słoneczne, już zdążyłam kupić 3 pary, mam jakiegoś ostatnio fioła na ich punkcie, to te słońce, które ostatnio tak pięknie swieci ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piwko w plenerze, genialna sprawa, uwielbiam :) chcę juz wiosne :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogę się doczekać swojego pierwszego wiosennego piwa w plenerze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie czekam na piwo w plenerze tej wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  10. 1,2,5,7,9 już zaliczone :) kocham wiosnę ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosenne porządki to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no proszę a ja właśnie wczoraj kupiłam nowe perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosenne porządki dobra rzecz, ale ciężko się zmotywować. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brakuje mi kwiatów w moim pokoju, muszę to zmienić :) a co do nowych perfum, to ja bym stawiała na nowy balsam o mocnym ciepłym zapachu, w końcu o skórę też trzeba zadbać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny obrazek!
    Fajne wiosenne postanowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też czekam na piwko w plenerze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wiosenne czynności ;) nie mogę się doczekać piw w plenerze i właśnie podcięcia włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podpisuję się pod tym całym sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, chyba wiele pracy przede mną, bo nie zrealizowałam jeszcze żadnego punktu. Mam nadzieję, że nie zdecyduję się na obcięcie włosów (chociaż mnie kusi...), bo zapuszczam je od tak dawna ;)
    Ale zakupy na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze trochę do zrobienia mi zostało, ale wiosna to dobry czas na takie małe rewolucje i zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj i mnie dawno tu u Ciebie nie było! Podoba mi się ta lista. Wiosenne porządki..hm jutro zaczynam gruntowne przedświąteczne ;D biegać mi się chce, ale ostatnio zimnooo i pada! włosy ciachnęłam (i już tęsknię za długimi haha) a coś w plenerze baaaardzo mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.