19 mar 2014

Podróż do Amsterdamu - moje wrażenia

Już jakiś czas temu, miałam okazję wybrać się do Holandii, a dokładniej do Amsterdamu, zahaczając przy okazji o Morze Północne (byliśmy tak blisko, więc warto było  nadrobić kilkadziesiąt kilometrów, żeby chociaż spędzić tam chwilę! ).


Jeśli chodzi o Amsterdam, to całkowicie mnie zaskoczył swoim klimatem. Co od razu rzuca się w oczy, to rowery, jest ich od cholery! Poza tym,  Amsterdam słynie z legalizacji narkotyków miękkich i prostytucji.  Coffee shopy są tam niemalże na każdej ulicy, a ich asortyment jest naprawdę mocno urozmaicony.

Stolica Holandii, za sprawą rozbudowanej sieci kanałów, jest również nazywana Wenecją północy. Jeżeli więc ktoś chciałby nieco urozmaicić sobie turystyczną wyprawę, to możecie wybrać Amsterdam- kanałami!

Ja jestem zauroczona tym miejscem i każdemu szczerze polecam podróż do holenderskiej stolicy. Ja byłam zdecydowanie za krótko, żeby zobaczyć wszystko, co znajdowało się na naszej liście. Uwierzcie atrakcji nie brakuje.:)

Wybierzemy się tam jeszcze raz! Weekend? Majówka? We will see :)

Jeżeli macie ochotę poznać moje wrażenia z Red Light District, czy też zobaczyć kilka szybkich ujęć z nad Morza Północnego, to zapraszam na kolejne posty. Jeśli chcesz mieć pewność, że nic nie przegapisz, dodaj mnie do obserwowanych. :)









ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*

18 komentarzy :

  1. o matko faktycznie rowerów od groma :-)
    no ja Cię obserwuję i czekam na dalsze relacje :-)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłaś być w Holce i nawet mi nie dać znać </3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Holandia? To podobno stamtąd pochodzą piękne kwiaty? :D
    Pozazdrościć wyjazdu :D
    Pozdrawiam i życzę więcej podróży :D

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które pielęgnują w 90 procentach Polacy :D

      Usuń
    2. Jak dasz o czasie znać, to czas znajdę :D W Amsterdamie jest też kondomeria ( tak, saaame kondomy) - wszystkie wzorki, kształty, jakieś postacie z bajki, Bóg wie co, bardzo mnie to wtedy rozbawiło. Jest też taka cudownie przytulna knajpka, gdzie warzą własne piwo, no i wychodzi im to świetnie :D

      A tak offtop, to czym się zajmujesz w Niemczech ?

      Usuń
  4. Mieszkam pod Rotterdamem, więc pociągiem i tak dalej mam niecałe dwie godziny. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym tygodniu zrobie chyba kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kiedyś odwiedzić Holandię :) czekam na kolejne posty z kolejnymi zdjęciami z Amsterdamu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesuu, zawsze chciałam tam pojechać *o*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazje być kiedyś przejazdem w Holandii, niestety nie w Amsterdamie - mam jednak nadzieję, że będę mieć kiedyś okazje go pozwiedzać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym tam kiedyś pojechać :D Holandia piękny kraj

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow robi wrażenie i kojarzy mi się z Londynem, który wydaje mi się jakoś bardziej kameralny. Amsterdam wydaje mi się jednym z tych miast w którym bym mogła zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe miasto - zazdroszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takiej wyprawy!!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam klimat Amsterdamu !

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa czemu ja Cię nie mam w obserwowanych?! My z BKWA musimy trzymać się razem! : )
    chciałabym zobaczyć Amsterdam, może w wakacje mi się uda, jak wypracuję sobie urlop i odłożę trochę kasy : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda klimatycznie :-) Kolejny punkt na liście marzeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.