14 maj 2014

Conchita Wurst - Kobieta z brodą.

źródło

Kobieta z brodą, czy mężczyzna z  cyckami ? Cały świat  zastygł w konsternacji, jaką etykietę należy  przykleić  tegorocznej zwyciężczyni Eurowizji.

Czy wygranie Eurowizji przez Conchite świadczy o tym, że świat kipi tolerancją, czy może inność, po prostu jest w cenie? A może to osoba z kosmicznym talentem? Nie wiem.

O co chodzi z tą całą Conchitą? Czy trzeba, w tak ostentacyjny sposób demonstrować, swoją inność? Każdy kij ma dwa końce.  Po jednej stronie leży, na pewno niezły PR, a po drugiej... może dobro sprawy. Świat dopiero co,  przełknął wiadomość o tym,  że są geje, lesbijki i biali. Ciężkostrawność, czasami, nadal daje się we znaki.

Sama nie czepiam się osób o innych poglądach, preferencjach czy odmiennych wyznaniach. Niestety, dziwnie mi się, cholera, robi jak widzę laskę z brodą.  Jestem przeciwna, wszelkim etykietom, ale tutaj chyba jakaś by się przydała. Stawia mnie to w niezręcznej sytuacji, kiedy nie wiem, jak się do kogoś zwracać albo jak kogoś określić.  Czy to świadczy o zaściankowości? Czy poparcie Conchity przemawia za otwartością umysłu? Czy dzieciom, trzeba robić sieczkę z mózgu?

Ważne jest aby szanować drugiego człowieka.  Niestety,  jeszcze żyjemy w czasach, gdzie ludzie z wioski, biją  ludzi z innych wiosek, a tu ....wyskakuje "Panna Kiełbasa".

A może do akceptacji, trzeba dorosnąć?


Malinchita

Medycyna pozwala, to mamy... Paint pozwala to mam.Wiem, wiem pewnie już rzygacie tym tematem :)

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  

NOWOŚĆ! Już teraz możesz obserwować mnie na
INSTAGRAMIE! *klik*
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

Jutro zabieram się za odpisywanie na zaległe komentarze :)

7 komentarzy :

  1. jakoś nie przekonuje mnie fakt ze to tranwescyta , ktory ma meża

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie zabawne. :D Wiesz że z początku zgłupiałam, nie wiedziałam o co chodzi, nie oglądałam tej Eurowizji i może wiele nie straciłam. Myślałam że to nagonka na inność. ale pan, takie ciacho, zrobił z siebie pajaca. Żeby chociaż się określił a tak nadal głupieję bo nie wiem o co mu chodzi. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Malina to teraz już możemy być razem haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja rzygam już panną kiełbasą szczerze powiem...
    ale właśnie Twój post mnie chyba utwierdził w przekonaniu,że jednak akceptacja akceptacją jednak są pewne granice....
    jeśli pragnie być kobietą niech nią będzie bez brody, bo kobiety brody nie noszą.....
    a tak robi z siebie nie wiadomo kogo....o co chodzi....
    od 2 dni mam instagram i idę obadać Twojego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam dodać takie zdjęcie na fb z koleżanką :D
    Wszyscy robią szum w okół tego pana czy tej pani, tylko że nie zostało to coś miss świata a jedynie została nagrodzona jego piosenka, więc to o piosence powinno się pisać, czy nagroda została przyznana słusznie czy nie. Zamknijmy oczy otwórzmy uszy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc.. jak tu byc tolerancyjnym, skoro ludzie narzucają taką kontrowersję? To odrobina przesady. Jakoś nie trawię drag queens.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.