7 lip 2014

H&M i top7 najciekawszych sukienek na lato

Latem odkrywamy, to co najlepsze! Warto chociaż na moment, pozbyć się dopasowanych spodni, na rzecz pięknej sukienki. Dzisiaj TOP 10 sukienek z h&m

1.






















2





























3.























4.























5.
























6.
























7.
























Fasony jakie proponuje H&M  w tej kolekcji wyjątkowo przypadały mi do gusty. Barwy i wzory dość wyraziste, co również bardzo mnie cieszy. Sukienka numer 1 musi znaleźć się w mojej szafie :)
_________________________________________________________________________________________
My top7 dresses for summer. H&M offers us beautiful shapes, colors and patterns.
Dress number one is wonderful!


ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

7 komentarzy :

  1. mnie najbardziej wpadła w oko sukienka nr 5 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ciekawe są, ale nie każdą bym zalozyla :) buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę! W drugiej połowie na 100% :D Wbijaj do mnieeee! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 i 5 idealne do zdjęć *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest bardzo ciekawa, wygląda jakby miała na sobie print książek na regałach. Prezentuje się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się najbardziej sukienka nr 2. A ja kupiłam sobie dzisiaj na ślub mojego kuzyna taką sukienkę https://www.vip-republic.pl/pl/kobieta/sukienki-i-spodnice/abercrombie-fitch-sukienka-4950/ akurat była przeceniona o 100 zł. Jest z dobrego materiału. Jak się podoba? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewazka Komos: Trochę nie w moim stylu, ale takie kroje właśnie są na czasie:) I DODATKOWO PROMOCJA :)

      Usuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.