4 sie 2014

Malina nie jako fotografka, a... modelka!


Malina nie jako fotografka, a... modelka! A to Ci gratka!

Studio ma zupełnie inny klimat, niż plener, gdzie można łatwo i szybko  trzasnąć sobie fotkę. Zatrudniamy  brata, chłopaka albo przyjaciółkę, idziemy na spacer i między jedną ploteczką, a drugą, machniemy sobie zdjęcie. Nic skomplikowanego!

Ale studio... moi drodzy, to zupełnie inna para kaloszy. Te oślepiające lampy, przytłaczające tła i obiektyw wycelowany tylko w ciebie...  to wszystko wyciąga twoją nieśmiałość  na  sam wierzch, paraliżuje twarz i pozbawia tchu. Wiesz, że udane zdjęcie, zależy w 50% od ciebie! Rozumiesz? Nic dziwnego, że czułam się jak ryba w wodzie.

Wspaniała zabawa dla kogoś, kto żyje z aparatem za pan brat.  Ja jednak, zdecydowanie wybieram tą drugą stronę obiektywu.  Wcielenie się w inną rolę,  wzbogaca o wiedze i doświadczenie, dlaczego więc rezygnować?:) W następnym poście - tak dla urozmaicenia-  może dodam zdjęcia studyjne mojego wykonania?


Ps. Tak, wiem, stanik się odznacza, ale te zdjęcia wyskoczyły dość spontanicznie :D









ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

13 komentarzy :

  1. Zazdroszcze długości włosów;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rozczochrane zdjęcia ;-)
    Jesteś świetna modelką :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie;)


    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię zobaczyć po tej stronie obiektywu ! Zdjęcia naprawdę fajne, a modelka bardzo ładna ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :))) choć ja nie lubię pozować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym kiedyś mieć taką profesjonalną sesję zdjęciową. :) wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aale dupeczka! :D Super, choć ja w życiu nie stanęłabym przed obiektywem. Dla mnie to strasznie krępujące. :D To wbijasz do Holandii?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaa, coś się boję, że modelka ze mnie z dupy. XD Jak Ci koleżanka nie wypali, wbij nawet sama, chociaż na weekend. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetne zdjęcia i bardzo dobra z Ciebie modeleczka ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite zdjęcia, bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się tylne oświetlenie

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.