9 sie 2014

Tatuaże- piękne inspiracje




Uważam, że tatuaże to sztuka. Ujmują mnie te większe, jak i te małe i zupełnie nieskomplikowane. Sama jeszcze się nie zdecydowałam, ale na pewno  się skuszę. Rok temu miałam nawet  pomysł  na napis, który był bliski memu sercu. Niepotrzebnie pochwaliłam się nim swojej koleżance, która od razu zrobiła wielkie oczy i stwierdziła -"ej, to ja sobie zrobię, do mnie też będzie przemawiał".  Napis odnosił się do moich przeżyć, miał mi o czymś przypominać. Niestety, dwa dni później widniał u niej na nadgarstku...:)



Są dziary, które lubię oglądać, ale sama nie zdecydowałabym się na ich zrobienie. Spójrzcie na inspiracje, które wybrałam :)










 
















 Nie mogłam się oprzeć:



ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

7 komentarzy :

  1. Fajne inspiracje ;-) Moja koleżanka zrobiła sobie ostatnio na plecach napis :D
    A jak bym ja miała sobie robić tatuaż, to wybrałabym taki malutki malutki malutkie coś na nadgarstek ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. sama lubię oglądać tatuaże, sama kiedyś wiem, że sobie zrobię. mam pomysł i chcę go w końcu zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierzę! :D mój ever forever tatuaż jako pierwszy! :D
    zdradź nam co to był za napis, nie wiem jak reszta, ale ja jestem strasznie ciekawa :)
    a ostatni? rzeczywiście wymiata xD to zdjęcie to idealna odpowiedź dla ludzi którzy pytają: i jak ty będziesz na starośc wyglądac z tymi tatuażami???? no właśnie tak jak babka na ostatnim zdjęciu :D szacun!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne właśnie szukałam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! wszystkie te drzewa są przepiękne! Uwielbiam też motyw kwiatów jako tatua. Pierwsze zdjęcie bardzo mi sie podobało. Ale ja bałabym się zrobić sobie tatuaż w widocznym miejscu, że nie będę umiała sobie dopasować do tego ubran :p

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne inspiracje chociaż niezbyt w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha, ostatni tatuaż rządzi! xD
    Masz rację, tatuaże to sztuka. Szczególnie te, które wyglądają jak namalowane farbą na płótnie. Mi najbardziej podobają się te delikatne i skromne, są strasznie dziewczęce.
    Piękne inspiracje.
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.