1 paź 2014

Długie paznokcie w miesiąc!


Od zawsze byłam przekonana, że nie mam ręki do paznokci i to dosłownie! Tu się coś łamie i rozdwaja, tam  wychodzą efekty moich okropnych nawyków. Masakra! Nakładłam jakieś odżywki, które przypadkowo wpadały mi w ręce, ale efektów nie było. Moje dłonie nie prezentowały się ładnie, a ja byłam święcie przekonana, że nic mi już nie pomoże.


Nie przestawałam marzyć o  pięknych, długich i naturalnych paznokciach, więc postanowiłam, że  wezmę się za to porządnie. Podstawą mojej walki o długie paznokcie, była eliminacja moich złych nawyków oraz lepsze odżywianie, a dopiero potem różne odżywki. Początki nie był zbytnio obiecujące, ponieważ miałam strasznie kruche i łamliwe paznokcie, ale udało się i po miesiącu mogłam cieszyć się ładnymi paznokciami.


Co zrobić, żeby zapuścić długie i mocne paznokcie w jeden miesiąc?


-etap pierwszy - nowe nawyki:

-używanie rękawiczek przy pracach domowych,
-używanie papierowego pilniczka (w moim przypadku sprawdza się ten z sześcioma warstwami),
- częste kremowanie rąk,
-nie podgryzanie paznokci,
-nie bawienie się paznokciami i skórkami,

-etap drugi- odpowiednia dieta:

Prawidłowa dieta powinna być bogata w witaminy z grupy B, A i C, oraz magnez, cynk, potas i żelazo.

-etap trzeci - odżywki:

Znalazłam odżywkę do paznokci, która jest dla mnie absolutny hitem! Pierwsza odżywka, po której zobaczyłam efekty, a używałam ich wielu!

Odżywka  DIAMOND STRENGTH  od Sally Hansen - to  paznokciowe cudeńko, polecam wszystkim dziewczynom, które mają bardzo kruche i łamliwe paznokcie!  Ja kupiłam ją w Niemczech za ok 8euro w Polsce cena może  wahać się między 40 - 45 złotych.   Zaleca się nakładać odżywkę 3 razy w tygodniu.

Dodatkowo na odżywkę nakładam  jeszcze warstwę Express growth  z Wibo,  nie wiem, czy  ma to jakiś znaczny wpływ, ale paznokcie są dodatkowo utwardzone i mają ładniejszy kolor.





To jest mój sekret na ładne paznokcie. Jakie są wasze sposoby ?  Podzielcie się nimi w komentarzach :)

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

14 komentarzy :

  1. dzięki za tego posta! przyda się bo co chwilę mi się łamią :/

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, ja też mam słabe paznokcie... rozdwajają się strasznie, ale jak maluję cały czas to dają radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. długie paznokcie to także moje marzenie! dzięki za polecenie odżywek, na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zapuszczam już huhu ponad miesiąc i urosły dosć pokaźne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. they are amazing

    hugs
    jasmin von my berlin fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko ogólnie maluje paznokcie i rzadko używam odżywki ale bardzo zdrowo się odżywiam i paznokcie mam mega silne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. długi czas nosiłam długie, przedłużane żele i kilka dni temu je zdjęłam i mam teraz swoje króciutkie i jestem zachwycona :D tęskniłam za nimi.
    A Twoje bardzo ładne. Kiedyś jak zapuszczałam swoje naturalne, to wspomagałam je Eveline SOS. Ale teraz już bym nie użyła, za dużo się naczytałam złych opinii. Sally też uzywałam. Ale nie jakoś systematycznie, więc nie mogę się wypowiedzieć, czy dzialała

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam problem z paznokciami jak opisałaś powyżej, chociaż staram się jak mogę by jeść zdrowo i regularnie oraz sprzątać w rękawiczkach. Zainteresowałaś mnie tą odżywką, mam już wysuszacz z Sally Hansen, który jest rewelacyjny ale chyba rozejrzę się też za tą odżywką. ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten sam problem , zaczęłam używać odzywki z eveline 8w 1 juz 2 buteleczka i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie kupię tą odżywkę SH, moje się jeszcze rozdwajają, ale już mniej. :

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje paznokcie są dość silne, za to skórki dookoła mam poskubane do krwi. :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Obgryzam ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. przyda mi sie ale tak czy siak wszyscy zazdroszcza mi paznokci mam najładniejsze w klasie

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.