24 paź 2014

Kilka książkowych nowości na mojej półce



"Czytanie rozwija rozum młodzieży, odmładza charakter starca, uszlachetnia w chwilach pomyślności, daje pomoc i pocieszenie w przeciwnościach".
Marcus Tullius Cicero


Bardzo lubię, gdy nadchodzi wieczór, a ja mogę wziąć do ręki ciekawą książkę i zacząć ją czytać. Upewniam się, że wszystkie bieżące sprawy zostały załatwione i, że bezkarnie mogę oddać się lekturze.  To moja ulubiona pora dnia. Wyłączam wszystkie możliwe urządzenia rozpraszające i marnujące gdzieś moją uwagę, chłopakowi włączam Xboxa i mam upragniony spokój.

Ostatnio ciężko było mi o polskie książki, dlatego z nowościami jestem trochę w tyle. Teraz zamówiłam kilka pozycji,  więc pewnie poznacie moją opinię na ich temat.

Ps. Serio ? Zamiast "Bądź paryżanką gdziekolwiek jesteś" , tytuł powinien chyba brzmieć "Bądź szalona gdziekolwiek jesteś" :)  Takie są moje odczucia, po przeczytaniu prawie wszystkich stron. ;)

Ps2. Bez spojlerów, ale jak oceniacie te pozycje? Kto czytał? Polecajcie swoje ulubione książki, niedługo będę zamawiać kolejną turę, także dajcie znać, co jest warte przeczytania. :)

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

7 komentarzy :

  1. chyba sobie sprawię to z grzecznymi dziewczynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam książkę "nie oglądaj się"Andrewa Grossa, spodobało mi się wieczorne czytanie i nie tylko w drodze do pracy także czytam :) ale wole czytać jakieś sensacje, kryminały,z jakimś motywem :) teraz jestem na etapie czytania Tany French "lustrzazane odbicie"
    a książki kupuje na promocjach w realu lub w Avansie od 4,99-9,99

    OdpowiedzUsuń
  3. ;Grzeczne dziewczynki nie dostają, tego czego chcą' - ciekawa pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam nic ale chętnie przeczytałabym grzeczne dziewczynki nie dostają tego czego chcą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o żadnej z tych książek, ale chyba przez "Paryżankę" i "Francuski romans" wszystkie wyglądają mi na takie... francuskie. Mogę Ci polecić jedynie kryminały, ale nie wiem, czy chcesz... ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaintrygowały mnie te grzeczne dziewczynki. Koniecznie daj znać, czy warto :)
    Lekcje Madame Chic mam już za sobą, przyjemna lektura i rzeczywiście znalazłam w niej kilka ciekawych rad dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. o Paryżu to muszę przeczytać wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.