15 paź 2014

Moje Ja - wyzwanie :)


Trzeciego dnia, blogowego wyzwania Uli, zadaniem jest pokazanie "siebie".  Ci którzy regularnie odwiedzają mojego bloga, trochę mnie już znają i wiedzą, kim jestem i jak wyglądam. Jeśli jesteś tutaj pierwszy raz, to - cześć, jestem Malina, rozgość się wygodnie, mam nadzieję, że Ci się u mnie spodoba. :)

Nie będę dzisiaj pisać rzeczy typu:  co lubię, co robię, jaki jest mój ulubiony kolor itd. Jeśli jesteście ciekawi tego typu rzeczy, to możecie pytać w komentarzach. :)

Jeżeli, ktoś chciałby mnie ocenić, przykleić jakąś łatkę, czy w ogóle wypowiadać się na temat mojego życia, to powiedziałabym, żeby spróbował przejść się w moich butach. Niekiedy oceniamy ludzi, poddając ich za ostrej krytyce. Opieramy się na tym co piszą, mówią, jak się zachowują, ale tak naprawdę, nie mamy pojęcia jakie historie skrywają i jacy są w środku.  Na blogu chcę pokazać Wam  część siebie. Ale nie zapominajmy, że to tylko część.:)






ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

21 komentarzy :

  1. Miło mi Cię poznać :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć miło Cię poznać! Bardzo fajnie że włożyłaś tyle zdjęć, ładnej kobiety :) Ja nauczyłam się nie doklejać łatek ludziom bo każdy zasługuję aby go poznać i dopiero coś z tego wywnioskować. Można poznawać siebie nie tylko przez bezpośredni kontakt ale też przez bloga który prowadzi dana osoba, ja czuję te wibrację i charakter osoby po tym co pisze i jak piszę. Ty wydajesz mi się sympatyczną osobą a myślę że się nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! Jak miło czyta się takie rzeczy :)

      Usuń
  3. spogląda na mnie bardzo sympatyczna dziewczyna z charakterem :)
    jesteś foto-modelką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam, mam po prostu znajomych fotografów, poza tym zazwyczaj, to ja robię zdjęcia :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Regularnie odwiedzam :) dobrze napisałaś, "część siebie" . To jest tylko taki kawałek naszego życia :) świetnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć ! Jestem tu pierwszy raz i zostanę na dłużej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia- piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, śliczna z Ciebie dziewczyna, nominuję Cię na gwiazdę dzisiejszego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, miło Cie trochę poznać. Masz przepiękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia robisz! A co do "łatek", to niestety prawda. Przyklejamy za szybko, za mocno, zbyt często. Całkowicie ignorując, że prawda może leżeć gdzie indziej. Zdecydowanie nie lubię osądzać ludzi "na pierwszy rzut oka". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem, czy to wypada, ale... patrząc na ciebie zaczynam myśleć o nieprzyzwoitych rzeczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia! i tak, fajnie Cię poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, że po kilku słowach nie da się poznać człowieka. Mogłabyś napisać tysiące słów, a i tak nie moglibyśmy oceniać. :) Minimalizm - taki jak w tej notce - jest w cenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny mają rację - powinnaś zostać modelką! Widać, że aparat Cię lubi, ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.