16 paź 2014

Moje miejsca w internecie - portale społecznościowe




 Z okazji tego, że dzisiaj czwarty dzień wyzwania, tematem posta będą moje konta na portalach społecznościowych. Znajdzie się jakieś na portalu randkowym? Zobaczcie sami !

Zacznijmy może, od miejsca, o którym mówi się, że jeżeli kogoś nie można tam znaleźć, to najprawdopodobniej nie istnieje. Facebook- mój profil fotograficzny  :)
(Na bocznym, prawym pasku, znajdziecie "przekierowanie").

Jak już wiecie, zajmuję się fotografią, a to pchnęło mnie w kierunku, założenia własnego portfolio, a dokładniej "blog-portfolio". Są to dopiero zarysy, mam nadzieję, że blog będzie ewoluował w dobrym kierunku. Razem z tym blogiem -Marta Jaroszewska Portfolio uaktualniam też konto na  google+.



Pozostając  jeszcze w tematyce zdjęć, to oczywiście posiadam konto na Instagramie. Fotki, które tam zamieszczam są raczej obrazem, tego co u mnie się dzieje.

Istnieje jeszcze moje konto na photoblogu, trochę zardzewiałe i nieco zapomniane, ale jednak czasem odwiedzam te miejsce. W poszukiwaniu inspiracji i natchnienia przeglądam tumblr, mnie możecie znaleźć tutaj

Photoblog:


Tumblr:

Prawie zapomniałam o Bloglovin !
Tak, tam też mam swój profil :)Trochę tego jest, więc jeśli macie ochotę to, zapraszam do odwiedzania, obserwacji, komentarzy i czego tylko dusza zapragnie :) Wy też macie taki chaos na portalach?

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

8 komentarzy :

  1. dużo Ciebie w internecie :)
    ja to tylko blog i ostatnio pinterest :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia robisz :) a w necie trochę Ciebie jest .

    OdpowiedzUsuń
  3. Malinka będę cię obserwowała przez bloglovin, bo tą formę lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tylko blogspotuję i facebookuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecę na Twój profil FB i Instagram, miło mi będzie podglądać Cię częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za taką ilość miejsc, że się w każdym odnajdujesz. Ja bym się zgubiła - pewnie przez moje wieczne roztrzepanie;)
    Pozdrawiam ciepło.
    Ps. śliczne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia super a ja już też mam profil i tu i tu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama mam konto na photoblogu, facebooku i instagramie. Jeszcze na twitterze ale zaglądam bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.