13 paź 2014

Moje ulubione słowa | BW


W poszukiwaniu utraconej gdzieś weny,  klikałam myszką, to tu, to tam, przemierzając przy tym  bezkresne   internety. Jak się okazało, droga, która prowadziła przez internetowy gąszcz, doprowadziła mnie na blog Uli, gdzie odnalazłam ogromne zasoby kreatywności, pomysłów i wenę. Moje pierwsze blogowe wyzwanie - lista moich ulubionych słów, zapraszam !




To są słowa, które najbardziej lubię. Skupiłam się tutaj na wartościach, które w życiu najbardziej cenię, pomijając malutkie wyjątki.

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)



15 komentarzy :

  1. pasja :) tak, bo życie ma sens wtedy, gdy robimy to co kochamy… :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaleństwo - tego mi czasami brakuje... Dobrze, że mi o tym słowie przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o promocjach, to coś, co lubię baaaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonała lista, "mogę" - zawsze rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny pozytywny post :) trochę w myśl piosenki "mów mi dobrze" :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz oczywiście tych poważnych i pięknych słów słowo promocja rozwaliło mnie na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, fajny post ;-) w sumie większość z tych słów też uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hedonizm - no prosze ;) Ale to dobrze, z zycia trzeba czerpac to co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Mogę" - świetne słowo. Przydaje się, gdy nikt inny nie potrafi zmotywować nas tak, jak my sami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To wyzwanie jest mega! Zajrzę zaraz do Uli. :)
    P.S. Już się bałam, że nie dostrzegę u Ciebie słowa "miłość", ale jednak jest!. ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.