14 paź 2014

Osoby, które mnie inspirują




Kto mnie inspiruje? Odpowiedź na te pytanie, mogłaby nie mieć końca. Inspiracja, to coś, co możemy dostrzec wszędzie, w ledwie zauważalnym uśmiechu mijającego nas przechodnia, albo czytając wywiad przeprowadzony z ulubionym aktorem. Inspiracja jest wszędzie, w każdym z nas znajdzie się coś, co może zainspirować, kogoś kto na nas spojrzał.


Postanowiłam skrócić, tę listę do minimum, bo,  nie jest, to dla mnie  rzeczą łatwą, wyłonienie paru osób, które w jakiś sposób mnie zainspirowały.  :) Bardzo często znajduję sobie nowe obiekty inspiracji, dlatego moja lista, mogłaby jeszcze kilkakrotnie ulec zmianie.

1. Rodzice i siostra-  rodzice pokazali, jak kochać i być dobrym człowiekiem. Dostaję od nich siłę, pocieszenie i wsparcie w ciężkich chwilach.  Z siostrą uczyłyśmy się, jak walczyć o swoje, dzielić się, kłócić i przepraszać.  Rodzina, zainspirowała mnie do tego, abym czerpała tylko, to co dobre i zawsze szanowała innych ludzi.

2. Ludzie, którzy mnie otaczają
-  obcy i ci swoi :). Mówi się, że ile głów, tyle pomysłów. Zastrzyk inspiracji, możemy znaleźć nawet u koleżanki z pracy.

3. Blogerki i blogerzy - jak może być inaczej? Wszystkie odwiedzające mnie osoby, oraz te, które czytam ja, potrafią nieźle mnie zmotywować i zainspirować. :)

4. "Osoby pozytywne" - wszyscy, którzy zarażają pozytywnym nastawieniem i emanują pozytywną energią, począwszy od koleżanek, skończywszy na tych znanych, m.in. Beata Pawlikowska, Marika, Ewa Chodakowska  i wiele, wiele innych.



5. Fotografowie - Każdy fotograf ma swoją technikę i swoje spojrzenie na świat. Temat rzeka! Kim ostatnio ja się inspiruję? Lene,  Lee Towndrow, Kalle Gustafsson, Andrew G. Hobbs Howard Greenberg  . Mogłabym wymieniać bez końca!




Kto inspiruje Was?

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

14 komentarzy :

  1. RODZINA jest dla mnie najważniejszą inspiracją ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Rzeczywiście fotografowie potrafią nieziemsko zainspirować. I jeszcze jedno - zaniemówiłam na widok Twojego zdjecia pod napisem "O autorce". Niesamowicie...inspirujące? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest doskonałe, kiedy w każdej chwili można znaleźć kogoś dzięki komu stworzymy coś niesamowitego, nowego i kreatywnego. Fajnie, że masz tak wiele inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt to niekończące źródło inspiracj

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny post i ciepły post. Inspiracje są wszędzie :) Ewa Chodakowska, no przecież jej siła i energia to także inspiracja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, ludzie mocno inspirują, a Ci najbliżsi uczą życia, po prostu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest mieć tyle inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj dużo miała bym do wymieniania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pawlikowską przypomniałaś mi moją inną inspirację, a mianowicie Martynę Wojciechowską :). Zgadzam się z Twoim każdym punktem, ja się jednak skupiłam na konkretnej osobie. Nie Wojciechowskiej :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko byłoby mi wymienić tylko kilka inspiracji, bo tak naprawdę inspiruje mnie wszystko to, co mnie otacza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, wszystkie punkty, które wymieniłaś zawierają całą masę inspiracji. Dorzucam książki i muzykę i mamy full zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie inspiruje moja mama - z tego samego powodu, z którego Ciebie inspiruje rodzina. Inspiruje mnie narzeczony, bo inaczej nie wychodziłabym za niego za mąż. ;) Ale też tak jak piszesz - zupełnie obcy, przypadkowi ludzie. Z tych znanych - Martyna Wojciechowska. Poza tym książki oraz fotografie.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.