5 lis 2014

Makijaż przy użyciu 3 kosmetyków



Która z nas nie chce pięknie wyglądać? Nie znam żadnej kobiety, która  wcale nie przywiązywałaby uwagi do tego jak wygląda. Jeżeli dobrze czujesz się we własnej skórze, stajesz się szczęśliwsza, pewniejsza siebie i bardziej usatysfakcjonowana. Jest tyle powodów, które sprawiają, że  chcemy podkreślać swoją urodę i jednocześnie zakrywać jej mankamenty. Oczywiście nie sięgamy po kosmetyki (często, gęsto bardzo drogie), żeby się oszpecić, dlatego pamiętajmy, że umiar jest bardzo ważny.



Dzisiaj post o  jednej  z moich wersji dziennego makijażu, który wykonuję przy użyciu tylko trzech kosmetyków : puder  L’Oréal Paris, bronzera /rozświelacza  z Astora i pierwszej lepszej miękkiej kredki do oczu. Jak pewnie zauważyliście, na tym zdjęciu nie mam pomalowanych rzęs, maluję je naprawdę dość rzadko. Wersja z maskarą na rzęsach, to wisienka na torcie.


(wybaczcie jakoś zdjęcia, ale dzień taki krótki, więc musiałam ratować się okropnym żółtym światłem.  Jak na złość, mój aparat sprawił mi  również kilka technicznych problemów, także bądźcie wyrozumiali :)  Ach, dodatkowo musicie wiedzieć, że  nie jestem, żadną wyszkoloną kosmetyczką, pokazuje Wam jedynie, jaki jest mój sposób i jak to wygląda).
 Tak wygląda gotowy make-up.
Mam nadzieję, żeWam się podoba :)





Czego użyłam ?


 Po nałożeniu pudru na całą twarz,  roztarłam pędzlem bronzer w strategicznych miejscach. Potem rozświetliłam buzię, rozświetlaczem, który jest w komplecie z bronzerem.  Zarówno jednego, jak i drugiego użyłam jako cienia do powiek. Makijaż zakończyłam, malując cieniutką kreseczkę malutkim pędzelkiem.



Jeżeli macie pytania odnośnie kosmetyków, śmiało piszcie.

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

15 komentarzy :

  1. Efekt cudowny. Aczkolwiek ja bez tuszu do rzęs z domu nie wychodzę. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie:) Efekt mi się podoba, ale sama bez tuszu do rzęs 'nie mam oczu'

      Usuń
  2. jak widać można pięknie wyglądać bez posiadania arsenału pomadek, tuszy i milion kolorów cieni do powiek
    popieram w 100 % minimalizm kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również obowiązkowo tusz do rzęs codziennie :)
    myślę właśnie nad rozświetlaczem ale wtedy musiałabym zrezygnować z różu czy niekoniecznie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast kredki tusz i gitara! Moja piekna:*

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak najlepiej wygladalysmy na woodstocku!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny efekt, delikatnie, ładnie ale ja bez pomalowanych rzęs nie wychodzę :D rzęsy u mnie są najważniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, delikatny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo często gdy się śpieszę bronzer słuzy mi również jako cien :) ale bez tuszu czuję się jak bez oczu :P Ty pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie to zrobiłaś. :) Jednak bez tuszu u mnie nie przejdzie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na zdjęcia jestem zdania, że Tobie żaden make up nie jest potrzebny. Piękna naturalna! :)
    Ja się nie ruszam bez podkładu i kredki do oczu - to u mnie niezbędne minimum!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taki no-make up. Świeżo, kobieco i mega naturalnie. Śliczna dziewczyna z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt, taki lekki i naturalny. Coś dla mnie. Dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.