6 gru 2014

10. Faktów o mnie | BW


Z okazji tego, że wczoraj był mój szczególny dzień, to wzięło mnie na pewne przemyślenia dotyczące przeszłości oraz planów na przyszłość. Z tego też powodu, dzisiejszy post będzie dość osobisty, bo opowiem Ci o 10 rzeczach, których o mnie nie wiesz.



1. Kiedyś jeździłam konno, bardzo to kochałam i byłam w tym  całkiem dobra.

2. Bardzo lubię Buldożki Francuskie.

3. Źle się czuję będąc w tłumie obcych ludzi.

4. Nigdy nie lubiłam niemieckiego, teraz  otacza mnie ze wszystkich stron i wydaje mi się nawet ok.

5. Nie umiem opowiadać żartów, ani zabawnych historii, które mi się przytrafiły. :(

6.  Nie lubię się żalić,  a tym bardziej,  o tych żalach mówić. Chyba, że to naprawdę biiiig deal :)

7. Miewam różne zajawki, chciałabym jeszcze wielu, wielu  rzeczy spróbować.

8. Nie potrafię wybrać ulubionej piosenki, ulubionego koloru, czy też jedzenia. Wiele rzeczy lubię, ale...  żeby zdecydować się tylko na jedną?

9. Podczas ćwiczeń, rzucam Ewie mordercze i nienawistne spojrzenia....

10. Bardzo ciągnie mnie do ludzi, którzy też coś tworzą i są pełni pasji.


Mam nadzieję, że dałam się Tobie trochę lepiej poznać. :)

ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)

7 komentarzy :

  1. Bardzo fajne te fakty, też mi ten niemiecki jakoś nie pasuje ale zdecydować się na jedną rzecz to męka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wiem :) zadnych nowosci. A Twoje zarty mnie bawia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam Ewę na żywo i masz powód by rzucać jej mordercze spojrzenia, na żywo wygląda zupełnie inaczej i dużo lepiej . Jednak siedząc pół dnia przy kompie co się dziwię, że tak nie wyglądam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. miło Cię poznać bliżej :)
    a ja kocham niemiecki :) wprawdzie nie używam go od liceum ale muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. Nie umiem opowiadać żartów, ani zabawnych historii, które mi się przytrafiły. :( <- znam ten ból :) każda próba opowiedzenia czegoś zabawnego-owszem- kończy się smiechem słuchaczy, ale ze mnie i z moich nieudolnych prób wzbudzenia zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, znam to uczucie kiedy nie idzie wybrać tego jednego filmu, zespołu albo książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ja też nie lubię niemieckiego! :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.