30 gru 2014

Noworoczne postanowienia i szansa na lepsze życie



Wypisywanie Noworocznych postanowień, to już niemal tradycja. Nie wiem, jak u was, ale  niestety u mnie często  mijało się to z celem, mimo, że listy bywały dość precyzyjne.  Za mało determinacji, samozaparcia i najwidoczniej chęci, bo przecież gdy komuś na czymś bardzo zależy, to ponoć można góry przenosić.  

Mój powód był trochę inny, ponieważ  same chęci, ani działania nie wpływały bezpośrednio na moje plany.  Podejrzewam, że listy kreśliłam zbyt rozlegle i nie brałam sobie ich do serca.W tym roku również nie odmówię sobie złożenia obietnic, tak jak zwykle... choć niekoniecznie za sprawą nowego roku.  Nie mam problemów,  z tym by dążyć do wyznaczonych sobie celów, ale muszę przyznać, że zdecydowanie częściej moje decyzje i plany są podejmowane spontaniczne pod wpływem chwili i miejsc w których jestem. W związku z tym, kilka razy do roku, modyfikuję swoją listę, mimo to jest na niej kilka pozycji, które goszczą na niej stale, np : prowadzić zdrowszy tryb życia, więcej ruchu, więcej zajęć kreatywnych. Dodatkowo chcę wypracować u siebie dobre nawyki, systematyczność i wytrwałość.  Dzięki tworzeniu planów i postanowień stałam się bardziej zdyscyplinowana i wytrwała w dążeniu do swoich celów.

Weźcie notatnik i do dzieła!

Ściskam, Malina

źródło zdjęcia [klik]

6 komentarzy :

  1. Ja już chyba wyrosłam z tych noworocznych planów i postanowień ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja postanawiam na co dzień, niezależnie od daty :D życzę realizacji w 2015 ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. czas się wziąść w garsc i gnac do przodu kazdego dnia coś robic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, mi się chyba nigdy nie zdarzyło robić list z postanowieniami :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć dla mnie każda data jest dobra do rozpoczęcia postanowienia, to życzę Ci żeby Twoje postanowienia dobiegły końca w tym roku :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnego masz bloga ! ♥
    jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.