3 gru 2014

Zimowe niezbędniki


Cześć,
fajnie, że wpadłaś! :) Dzisiejszy post, będzie o tematyce zimowej, ale nie bój się, nie napiszę przecież, że "śnieeeg!", czy też, że "zima". Tę kwestię pozostawię,  ludziom na fejsbuku. Dowiesz się za to, bez czego,  ani rusz w mroźne dni. 



To jest moja lista, ciekawa jestem Waszych zimowych niezbędników :)


[1,2,3- H&M
4- Yankee candle
6, 5- Empik
7- Doz.pl
8- Aptekaolmed.pl ]


ściskam, Malina
Bloglovin
Facebook  
(To wielka radość,
gdy mogę obserwować jak Wasze grono się powiększa!
Aż przywraca to człowiekowi wiarę w siebie. dziękuję:*)


źródło nagłówka: tu

6 komentarzy :

  1. W tym roku kupiłam aż dwie czapki, nie wiem czemu przecież ja tak rzadko w czapkach chodzę;D

    Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko bym przygarnęła;)

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, tak, najwyższa pora pomyslec o zimie! bo nadchodzi wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nasza lista prawie się pokrywa :) u mnie dodatkowo jeszcze pomadka ochronna do ust i grube skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej przydałoby mi się z tego..hm..wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak bardzo przydalby mi sie termos ^^ zimno zimno u nas co prawda ale sniegu ani widu wiec tak na prawde w UK malo kiedy potrzebne sa 'zimowe niezbedniki'. Pozdrawiam cieplo i zaprasza do siebie ! x

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.