19 sty 2015

motywatory #1





Każdy czas na zmiany jest dobry, ale to właśnie  z początkiem tygodnia  najchętniej podejmujemy się różnych zmian. Od poniedziałku zacznę ćwiczyć, przejdę na dietę i całkowicie odmienię swoje życie, i wtedy właśnie przychodzi poniedziałek....  

Jeżeli potrzebujesz motywacji do dalszych działań ( tak jak ja dzisiaj),  to ten post jest dla Ciebie.  Wysyłajcie linki do swoich ulubionych motywatorów ! :)


Niesamowicie inspirujący wykład Łukasza Jakóbiaka, szczerze polecam!  Łukasz ma gadane i wiele nieszablonowych pomysłów, ale najważniejsze jest to, że  nie boi się ich realizować.  Zobaczcie sami.


























ściskam, Malina

7 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem czy stosujesz się do swoich motywacji ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się czyta, gorzej wprowadzić w życie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się do tych motywacji stosuję. I bardzo podoba mi się ten motywator z tygodniami, kto kiedy zauważy różnicę. I ten z koszulką. :) Stosuję się do wszystkich z tych rzeczy. Choć gorsze chwilę też miewam. Sky is the limit! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne motywatory, sztuką jest jeszcze się do nich stosować :D Ja mam mnóstwo takich motywacyjnych obrazków na komputerze. Kilka zaczerpnęłam ze strony www.temysli.pl, najwięcej jednak wspaniałych tekstów jest na Facebooku: "Wiaderko Szczęścia". Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już podjełam sie swojej motywacji , Tego samego Ci zycze :) a pawlikowska fajnie pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie niestety takie motywatory nie działają. Cierpię na brak silnej woli :( A szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.