8 mar 2015

7 typów kobiet- jakim typem jesteś ty?




Mimo, że kobiety  potrafią łączyć w sobie wiele osobowości i różnych skrajności, można podzielić je na kilka typów.   Ja stworzyłam dla was skróconą  typologię  osobowości kobiet i brałam pod uwagę głównie kobiece zachowanie.. Wszystko na pełnym luzie i  z przymrużeniem oka.  Przecież najważniejsze, to mieć dystans do siebie ;)




-Dziewczyneczka - Kobieta, która w głowie tworzy bajkowe scenariusze i nerwowo chichocze, gdy ktoś poruszy "tematy tabu". Wstydliwa, taka troszkę śmieszka.

-Niezależna- Kobieta niezależna, nie przywiązuje jakiejś wielkiej roli, do idei "związku". Spełnia swoje potrzeby, jest nieco egoistyczna i dominująca, ale z reguły jest osobą szczęśliwą. Zwykle nie przywiązuje uwagi do uczuć i emocji.



- Uległa- Chce przypasować mężczyźnie w każdym aspekcie. Próbuje być idealna, przez co bywa neurotyczna i upierdliwa. Bierze sobie głęboko do serca, każdą uwagę. Nie ma własnego zdania.

-Dziewczyna-matka-  Przenosi wzór matki, na swojego partnera. Tego nie rób, tamtego nie rób! Zawsze w domu czeka z obiadkiem i ciepłą herbatką.  Niezawodna w robieniu i pakowaniu kanapek do pracy, a także w składaniu i prasowaniu majtek oraz skarpetek.

-Cierpiętnica-  Nic jej w życiu nie wyszło! Nawet jak jest dobrze, to i tak jest źle- tak uważa. Mimo, że  - jak mówi koleżankom - jej facet jest skończonym kretynem, tkwi z nim i nie planuje żadnych drastycznych zmian. Nie dostrzega żadnych plusów.

- Imprezowiczka- Ma wprawę w piciu, może wypić morze wódki. Cierpi na przewlekłe niewyspanie, ale to nie jest problem. Można się z nią dobrze bawić i żartować, jak z najlepszym kumplem.

-Tajemnicza- Na pewno, nie streści ci swojego życia na jednej randce. Mimo, że nie ujawnia  od razu swoich największych  atutów, jest bardzo pociągająca i interesująca.

Każdy typ ma  oczywiście swoje zalety i wady,  wiele z nich  również w którymś momencie może się łączyć i przecinać.  W końcu ile kobiet, tyle osobowości.... Jakim typem jesteś ty?:)

Dzięki za odwiedziny,
Malina

6 komentarzy :

  1. Do mnie to pasuje każdy typ heh jestem chyba jakaś inna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe to ja jestem tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre :) po trochu mam z każdego typu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Malina hahah, a Ty którym jesteś ? Ja obstawiam morze wódki :D, a raczej piwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nieee :( Jestem trochę matką :(

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.