31 mar 2015

dziurawe spodnie na trzy sposoby

Wiosna, do wiosny wcale nie podobna, burza, śnieg, deszcz, okazjonalnie  przeplatane ze słońcem. Wariuję, bo szczerze mówiąc nawet nie wiem jak się ubrać.  Przyjechałam do Polski tylko na dwa tygodnie, więc chciałabym wykorzystać czas na maksa.  Przygotowałam dzisiaj zestaw na Domodi.pl , temat przewodni - dziurawe, poprzecierane spodnie. Ten trend stał się bardzo popularny i nie ukrywam do mnie też trafił.


Zestaw 1: tunika -DEPT,  spodnie-Mavi, listonoszka -worldstyle.pl | Zestaw 2: tunika- Bonprix, spodnie -Only , torebka- no name, kapelusz - Dorothy Perkins | Zestaw 3 : Bluza -Adidas Originals , spodnie - New Look,  Naszyjnik -Sweet Deluxe
Ściskam, Malina

10 komentarzy :

  1. Ajćć portki są świetne- sama uwielbiam takie podarciuchy nosić <3
    Mam nadzieję, że przywiozłaś ze sobą ciepłe swetrzyska, bo u nas nawrót zimy :/ leje, pada deszcz, grad, śnieg, po chwili świeci słońce, albo wieje mega wiatrzysko, które niemalże urywa głowy.... i tak na zmianę :/ grrrr

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w baner Sheinside, po prawej str. bloga oraz w linki w poście? z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zestaw mi sie bardzo odoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trendów to akurat już w ogóle nie ma. Są raczej swego rodzaju tendencje. Nie ma już niczego, co byłoby niemodne. Dżinsu w tym sezonie faktycznie jest dużo więcej pod każdą postacią, ale poprzecierane spodnie modne są od kilku sezonów. Ja akurat mówię takim spodniom "nie" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Także lubię tego typu spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy zestaw mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziurawe spodnie zawsze spoko :D niedawno rozerwały mi się na kolanie ulubione jeansy i to tylko dodaje im uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie zestaw nr 2☺, mam ochotę na takie dziurawe spodnie☺

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.