17 mar 2015

Powody, dla których warto jeść sushi


Sushi ostatnio zyskuje coraz większą liczbę fanów. I dobrze! Bo ma bardzo dobry wpływ na nasz organizm. Ja sama bardzo się nim zajadam i gdy mam ochotę zjeść coś na mieście, to często właśnie wybieram restauracje z sushi. Ale co dobrego kryje się w sushi i jak wpływa na nasze zdrowie?


- ryba -
Ryba sama w sobie ma wiele wartości odżywczych, ale została doceniona głównie za sprawą kwasów omega-3. Kwasy te są bardzo ważne dla naszego zdrowia, ponieważ działają na mózg, układ krążenia, stany zapalne, obniżają cholesterol, a także zapobiega nadciśnieniu tętniczemu.

-ryż zaprawiany w occie ryżowym -  Ocet ma działanie antybakteryjne, ale także obniża ciśnienie krwi.

-marynowany imbir - Działa odświeżająco na nasze kubki smakowe, a także poprawia koncentracje oraz łagodzi ból.

-sos sojowy -  Wspomaga trawienie i zawiera duże ilości żelaza i białka.

-wodorosty nori- Wspomagają metabolizm i zawierają różne minerały-w tym duże ilości jodu.

-wasabi - Działa antybakteryjnie, chroni szkliwo zębów i zawiera dużo witaminy C.

Mam nadzieję, że te " informacje w pigułce",  zachęciły was do zakupu i jedzenia. Szczerze nie polecam kupowania sushi w supermarketach. 

Są tutaj fani sushi? Macie swoje ulubione potrawy, a może moglibyście coś polecić? :)


ściskam, Malina

5 komentarzy :

  1. wiem, że jest bardzo dobre :) ale ja się do sushi nie przekonam :P

    _________________________
    denim total look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulalala !:) to czekam jak będzidź w pl. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sushi uwielbiam, chociaz tylko RAZ w życiu jadlam. Musze nauczyc sie przyrzadzac je sama :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak bardzo TAK! aż mi ślinka pociekła :) nie dość, że tak pyszne, to jeszcze tyle zdrowia! a ja już jestem umówiona na sushi na jutro, mmm :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.