22 maj 2015

Aktualna lektura |BW




Nadszedł kolejny i już ostatni dzień  blogowego wyzwania  Uli, a w nim pokrótce streszczę jakie książki chcę przeczytać i dlaczego nie mam na nie czasu. ;)



Wspominałam już kilka razy, że w czerwcu mam egzaminy, wobec tego w tym momencie wertuję głównie książki do języka niemieckiego i nie czytam zupełnie nic poza jakimiś niemieckimi artykułami.  Ogromnie żałuję, ale nie pozostaje mi nic innego, jak przeboleć jeszcze ten miesiąc.  Na całe szczęście, czekają już  na mnie dwie lekkie pozycje, z którymi zamierzam odreagować nadchodzące stresy. Są to "Wieczór" i "Dotyk Crossa". Jeśli chodzi o Dotyk, to słyszałam o nim naprawdę różne opinie. Co prawda, porównuje się go  do  "Pięćdziesięciu twarzy Greya", ale to nie był powód, dla którego wybrałam tę książkę. Trzeci tytuł, który również czeka w kolejce, to "Rozmowy z Bogiem". Jest to opcja, poruszająca znacznie głębsze tematy, niż seks z milionerem,a w dodatku słyszałam, że potrafi odmienić życie. :) Pokarm i pokrzepienie dla duszy, już nie mogę się doczekać!

Mam nadzieję, że w niedługim czasie, będę mogła podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami, tymczasem proszę o polecenie nowych tytułów :)

ściskam, Malina

3 komentarze :

  1. Czerwiec to ciezki miesiac dla studentow... Ale widze, ze masz czym sie odstresowac ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dotyk crossa nie polecam na mnie wrażenia nie zrobił, za to grey książka i film zdecydowanie tak :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się opinią na temat tego artykułu. Albo zostań na dłużej i obserwuj bloga.